Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Z Monachium do Augsburga!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Trasy i Scenariusze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:25, 10 Paź 2012    Temat postu: Z Monachium do Augsburga!

Od dzisiaj do ściągnięcia przez Steam (dla posiadających TS 2013 cena to 11,99 Euro) wypasiona trasa z Monachium do Augsburga w Niemczech Smile Właśnie się przejechałem i powiem, że choć krótka robi wrażenie! Szczególnie sam super szybki ICE najnowszej generacji, który w pewnym momencie możemy rozpędzić nawet do 280 km/h! I do tego świetnie odwzorowane dworce i architektura:-) Postaram się wrzucić w najbliższych dniach kilka fotek na swoją stronę.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawerybs dnia Śro 23:25, 10 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:02, 11 Paź 2012    Temat postu:

No to teraz trochę ja Very Happy


[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:27, 11 Paź 2012    Temat postu:

ładne, ale cały czas są te same elementy widoczne;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:53, 11 Paź 2012    Temat postu:

Bo przejechałem tylko kawałek odcinka, w którym BR101 wraz z wagonami Avmz/Bimz, musi zastąpić typowy skład podmiejski na lini S-Bahn. Jak wiesz przystanki S-Bahn'u to nie są dzieła architektury. Tu każdy różni się detalami typu wiata, przejście podziemne, naziemne, budynki etc. Nie dojechałem do Monachium niestety, bo musiałem wyjść na trochę w teren ;D

Później jak będę miał czas to zrobię parę "normalnych screen'ów" w HD, z pełnym FXAA/AF etc.

Ps. To co już widziałem w tej, krótkiej testowej jeździe, mówi mi, że będzie to raj dla osób tworzących scenariusze, szczególnie z wykorzystaniem dodatków typy BR111 S-Bahn/Expert Line itd. Sam zresztą sobie skleję takie typowo S-Bahnowe scenariusze, bo linia ma potencjał.

Dodatkowo trzeba wspomnieć, że jest całkowicie niezależna od zasobów ze starszych wersji. Wszystkie obiekty jak i tabor są niezależne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:58, 11 Paź 2012    Temat postu:

xRay - nie masz racji, może screeny headdera (skądinąd bardzo fajne!) tego nie pokazują, ale jest masa nowych budynków i elementów stacji, które można wykorzystać (nawet częściowo w naszych trasach). Sporo jest nowych wiat, dachów i samych budynków stacji. Całość mogłaby być tylko nieco dłuższa, ale robi wrażenie starannością wykonania. Może znajdę dziś czas to wrzucę jeszcze jakieś screeny na moją stronkę. @headder - dojedź koniecznie do Monachium. Dworzec główny, torowisko i tereny wokół robią wrażenie! Ja przejechałem z kolei ICE Monachium-Augsburg - to jest całkiem fajny scenariusz, w którym trzeba najpierw przejechać przez specjalną myjnię dla ICE Smile - myjnie widać na przedostatnim screenie. Strasznie fajna sprawa:-) Kilka screenów poniżej:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
keybi
Użytkownik



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:46, 11 Paź 2012    Temat postu:

Śliczne!!! headder i pawerybs, czy Wy w jakiś sposób ulepszaliście screeny w programie graficznym?

Ta cena co podałeś to dotyczy tylko tych co kupili nową wersję 2013 a tym co zaktualizowało do 2013 mają inną cenę. I jest naprawdę bardzo wysoka.

If you have already purchased Train Simulator 2013:
You can get the Deluxe Version including Munich-Augsburg for just £10/€12/$16/260Ru/$8.50CIS.
Simply add TS2013 Deluxe to “Cart”, the price will automatically be discounted at the point of purchase.

If you upgraded FREE to Train Simulator 2013:
(If you do NOT have Sherman Hill in your collection this is your option) TS2013 Deluxe can be purchased for the special price of £29.99/€36.99/$45.99/709Ru/$23.49CIS
(Normally: £34.99/€42.99/$54.99/849Ru/$27.99CIS)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:51, 11 Paź 2012    Temat postu:

Nie, ja nic nie ulepszałem. Po prostu zrobiłem screeny w TS 2013 wczoraj późnym wieczorem. A co do ceny to już tłumaczę:

- jeśli masz wersję podstawową darmową (zaktualizowaną 20 września z TS 2012 do 2013), wtedy wersja Deluxe (właśnie z tą trasą) kosztuje 29,99.
- ja miałem wersję pełną, która kosztuje 24,99 euro (zdaje się), wyszło mnie oczywiście drożej dokupując wersję Deluxe (z trasą ICE), ale uważam, że i tak warto jeśli poważnie myśli się o RailWorks Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:53, 11 Paź 2012    Temat postu:

Nie, nie upiększałem screenów, moje ustawienia to:
TSX: włączony
Rozdzielczość: 1024x768 (zazwyczaj 1280x720, z tym że nie wiedziałem jak mocno zasobożerna jest ta trasa Very Happy)
Antialiasing: FXAA
Anisotropic filtering: x8
Efekty: wszystko na high (choć nie wiem czy miałem włączony glow, którego nie lubię).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez headder dnia Czw 18:55, 11 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:16, 11 Paź 2012    Temat postu:

no fakt, muszę przyznać, że engine daje radęSmile i chyba ma nawet mniejsze wymagania niż rw3

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:25, 11 Paź 2012    Temat postu:

Co do wymagań - tak, wymagania ma moim zdaniem mniejsze. Ja mam co prawda od lutego nowy dość szybki komputer, ale w rw3 nie grałem na full ustawieniach, tutaj nie ma problemu i śmiga, nawet na dość 'ciężkich' trasach jak ta na przykład. Szybciej ładują się też same trasy i gra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gordon Freeman
Użytkownik



Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:48, 11 Paź 2012    Temat postu:

pawerybs napisał:
ale jest masa nowych budynków i elementów stacji, które można wykorzystać (nawet częściowo w naszych trasach).


Pytanie tylko czy wtedy te budynki będą dostarczane razem z Twoją trasą, czy trzeba będzie mieć tą trasę. Jeżeli odpowiedź nr. 2 to w takim razie aby pojechać w Twoją trasę trzeba będzie kupić tą trasę, więc polecałbym jednak nie używać w takim wypadku tych budynków, no chyba że można je dołączyć do swojej ale nie wiem co na to licencja autorów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:59, 11 Paź 2012    Temat postu:

No to się zgadza, jeśli ktoś buduje trasę, którą później chce opublikować to inni będą mogli z niej w pełni korzystać tylko wtedy gdy będą mieli wszystkie dodatki, choć wiem, że w Niemczech niektórzy grają bez jakiegoś dodatku i wtedy coś tam im się nie wyświetla... no oczywiście nie pograsz sobie gdy ktoś korzysta z torów z danego płatnego dodatku. Ale tak było zawsze, także z MSTS, dlatego trzeba tworzyć dużo darmowych dodatków i na ich bazie budować trasy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:44, 11 Paź 2012    Temat postu:

można co prawda wyeksportować każdą trasę. w zasadzie powinienem powiedzieć "da się", bo nie można legalnie tego zrobić. No chyba, żeby użyta oryginalna trasa płatna nie pojawiała się w grze po instalacji amatorskiego dodatku. Polskie prawo ma taką lukę: jezeli na bazie innego dzieła powstało inne dzieło, dopuszcza się kopiowanie go, bez wiedzy i zgody autora, ale trzeba zapłacić tantiemy jeśli sie ponosi zyski z tego tytułu. Ale mogę się mylić.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez xrayPL dnia Czw 23:46, 11 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:00, 22 Lis 2012    Temat postu:

Małe testy vR BR111 DBbzf/DABz/DBz (Dosto V2 EL) dla Train Simulator 2013 od virtual Railroads:









































Dodatkowe screeny w zimowej scenerii:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez headder dnia Pią 11:27, 23 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Trasy i Scenariusze Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin