Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

3miasto - work in progres...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Trasy i Scenariusze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:01, 28 Paź 2012    Temat postu:

pawerybs... wyślij mi starszą wersję któregoś z Twoich domów i nowszą... sprawdze to, ale zawsze kiedy instalowalem, zeby NADPISAĆ musiałem ręcznie ODINSTALOWAĆ zainstalowany plik:) o to mi chodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:09, 28 Paź 2012    Temat postu:

Dziwne... ja nigdy tak nie miałem. Domki i cokolwiek przecież się instaluje w RW poprzez program, który się obecnie nazywa utilities.exe. On nie pyta, owszem informuje użytkownika tylko, że jakieś tam pliki z teksturami już są, ale często jedną teksturę wykorzystuje się w kilku obiektach więc to nic nadzwyczajnego. Ja o tym piszę xRay nie po to żeby Ci dokuczyć tylko jako dość zaawansowany użytkownik RW, który się forów sporo naczytał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:50, 28 Paź 2012    Temat postu:

Ale pawerybs, ja nidgy tak nie uważałem (że chcesz mi dokuczyć), po prostu wyrażam swoje zdanie i to, co zaobserowowałem. Headder ostatnio udostępnił lokomotywy i wagony, pojawiła się nowa wersja poprawionych tekstur. I nie dało się jej zainstalować bez uprzedniego usunięcia assetsów:] dlatego zbadam tę sprawę przy najbliższej okazji, a jak się okaże, że masz rację, czego nie wykluczam, to napiszemy mail do teamu rw, opiszemy problem i może wyjdą z jakimś updatem. Myślę, że tego typu zabezpieczenie nie będzie dla nich problemem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:55, 02 Lis 2012    Temat postu:

Prowizorka Galerii Bałtyckiej:)

[link widoczny dla zalogowanych]

może coś lepszego wymyślę z czasem:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:06, 03 Lis 2012    Temat postu:

Wiesz, nie musi być wszystko identyczne jak w oryginale. Ja bym się nie przejmował Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:53, 03 Lis 2012    Temat postu:

Nom od tyłu jest bardzo podobnie;) tzn od strony torówSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:55, 03 Lis 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

podziwiajcie rosnący Gdańsk, który nie powstawłby, gdyby nie obiekty pawerybs'a, na których widać nawet firanki w oknach:) pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:07, 03 Lis 2012    Temat postu:

Smile jak miło! Very Happy oryginały tych ceglanych domów po lewej stoją w Dublinie Smile a tych po prawej pochodzą ze strony [link widoczny dla zalogowanych] którą polecam osobom chcącym w przyszłości budować obiekty. A Gdańsk - hmmm, coraz lepiej! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:11, 03 Lis 2012    Temat postu:

Cieszę się, ale będę Cię musiał oprócz dworca głownego, prosić o zbudowanie żurawia ze stoczni gd. Nie sfotografuje go, bo to tylko kupa żelastwa pomalowanego na zieleń wojskową... modele są na google earth, fotki też. Bez tego stocznia wygląda slabo:D poza tym nie znajduję jakichś specjalnie wartych uwagi obiektów, których nie można innymi zastąpić... da się?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:22, 03 Lis 2012    Temat postu:

Z tego co pamiętam to te żurawie widać z daleka więc nie trzeba robić super dokładnych modeli. Zobaczymy... Popatrzę przy okazji na Google Earth i zobaczę jakie modele da radę zrobić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:56, 03 Lis 2012    Temat postu:

no właśnie nie trzeba;) dlatego mówię... ale widoczność ich powinna być max. bo widać je z wielu miejsc gdańska:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:11, 17 Lis 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

ogarnijcie Gydńskie rozjazdy... masakra... to jest to, co lubię najbardziej, ale położenie torów z taką dokładnością będzie trudne:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:45, 17 Lis 2012    Temat postu:

Oj, dasz radęSmile wygląda dobrze! Powodzenia!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:27, 17 Lis 2012    Temat postu:

to tylko mapa google;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:53, 17 Lis 2012    Temat postu:

Wygląda dobrze - miałem na myśli, że do ogarnięcia Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Trasy i Scenariusze Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Następny
Strona 7 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin