|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
keybi
Użytkownik
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:25, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ja zawsze myślałem, że się odwzorowuje każdy szczegół , dzięki za oświecenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:01, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
jakbyś odwzorowywał każdy szczegół to zrobienie trasyy zajmowałoby całe lata, podczas których dany symulator może się zestarzeć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
keybi
Użytkownik
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:05, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
ja na serio myślałem, że twórca trasy chodzi z aparatem i każdy szczegól przenosi do komputera LOL
A trasa xraya oddaje klimat rzeczywistości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:31, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
xrayPL napisał: | No to zrozumiałem, ale jak to się robi, żeby nie wymieniać wszystkich torów. Tylko, że hsc jest mi niezbędne, bo ma mnóstwo ceglanych budynków, których w Gd. pełno:( |
Lecz przecież jak zmienisz wszystkie tory na trasie z HSC na inne, to nadal możesz używać budynków i obiektów z HSC bez problemu
Co do podmiany torów na całej trasie to proszę, tutaj jest .pdf o tym:
[link widoczny dla zalogowanych]
Musisz mieć najnowszy RW_Tools, można go 21 razy uruchomić za darmo (choć pewnie da się wiecej, ale nie sprawdzałem jeszcze xD).
Ps. Co do domków czeskich, to później dam link, na razie strona padła i nie mogę ich wyciągnąć. Powszechnie używane budynki w wielu trasach min Hamburg-Bremen.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez headder dnia Czw 18:34, 25 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:57, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
wiesz co, boję się, że zepsuję sobie trasę, na którą poświęćiłem tyle czasu. Te tory też nie zajmują dużo fps. A i to da się wyekstraktować, żeby trasa była darmowa. W najgorszym wypadku można dać userowi hsc, ale wyłączyć ją z użycia tak, że nie będzie jej widać w symulatorze... Polska ustawa o prawie autorskim ma luki pozwalające na takie zabiegi tym bardziej, jeśłi nie czerpię z tego tytułu zysków. Ale zamierzam w najgorszym wypadku napisać do rw o zgodę na coś takiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:28, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ty mnie nie rozumiesz... robisz kopie trasy w razie czego. Swapujesz tory i tyle. Inne obiekty z HSC będą. Po prostu podmienią się tory.
Lepiej aby osoba, która ściągnie Twoją trase nie miala paru budynkow, niż nie miala torów
Zresztą zrobisz jak chcesz. Lecz mówie, nie każdy ma HSC. Ja mam, aczkolwiek ja w odróżnieniu od innych jestem zdania, że nie warto wrzucać dodatków z płatnych tras mimo, że można je dorwać na lewo.
Tak jak w przypadku tej nowej robionej niemieckiej trasy, nie dość, że trzeba będzie posiadać darmowy, ale zbugowany Hamburg-Bremen, z milionami assetów, które tylko robią syf w strukturze, darmowe Altenburg-Wildau, to jeszcze płatne Koeln-Dusseldorf, Munich-Augsburg, Im Koblitzer Bergland i Isle of Wright. Czyli? Tylko jakiś odsetek ludzi będzie mógł sobie pozwolić na niej pojeździć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:04, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Też uważam, tak jak headder, że jak już robimy trasę, którą chcemy potem wrzucić do sieci jako darmową, to powinniśmy korzystać tylko z darmowych dodatków (np. swoich), lub tych, które są w podstawowej wersji gry. Prawo autorskie prawem autorskim, ale bazowanie na ewentualnych lukach jest bez sensu. A co jeśli ktoś inaczej zinterpertuje dany przepis? Poza tym dla mnie to oczywiste, że nie wolno wrzucać samowolnie do sieci dodatków z płatnych add-onów , nawet jeśli nie czerpiemy z tego zysków. Podmienianie torów nie jest trudne i nic nie stracisz. Tylko zabiezpiecz sobie najpierw swoją trasę - zrób backup. A swoją drogą denerwuje mnie podejście wielu autorów tras, którzy wrzucają coś w sieć informując, że sobie pojeździsz, jak ściagniesz ten i ten i ten płatny dodatek...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:25, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
No rozumiem, rozumiem, pewnie tak zrobię na końcu... jak już będę miał czym zastąpić te obiekty:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:04, 26 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Przynajmniej nie planujesz używać Asset'ów z Hamburg-Bremen
Tak jak coccotoo z tą swoją nową trasą. Po prostu nie cierpię jak mam syf w plikach RW (sama trasa korzysta z kilkanstu folderów developerskich, potem przy tworzeniu własnej trasy wczytuje mi jakieś syfy), a niestety nie ma tu takiego programu póki co jak Train Store, aby przerzucał mi pliki w celu optymalizacji gry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:09, 26 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Nie rozumiem, o co dokładnie Wam chodzi. Ja np. wyłączam assetsy, których nie chcę uzywać i nie mam bałaganu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:41, 26 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Powiedzmy, że instaluje Czeskie domki, które są w folderze:
/Assets/Jozef72/Addon/
Wszystko jest git, bo wystarczy zaznaczę ten zestaw w Object Boxie przy budowaniu trasy to tylko ich mi będzie używać i preload'ować.
Natomiast gdy zainstaluje trasę Hamburg-Bremen, która dodatkowo wrzuci mi tam masę jakichś innych rzeczy od Jozefa, to sprawa się komplikuje. Mimo, że ich nie używam to i tak za każdym razem RW, sprawdza gdzie jaki plik się znajduje. To wydłuża czas ładowania, nie mówiąc o tym, że przy instalacji muszę wypakowywać .rwp ręcznie, aby nie nadpisało mi plików bo mam nowsze niż te w danej trasie (bo niestety, ale H-B to leciwa trasa, z ogromem obiektów jeszcze z RW1 ze starymi shader'ami).
Lecz w sumie na to jest sposób, tj tak zrobię bynajmniej z tą zapowiadaną nową niemiecką trasą na miare Koblitzer-Bergland.
Przed jej instalacją, sprawdze jakie foldery z H-B mi są potrzebne, w ten sposób oszczędzę i na miejscu na dysku, jak i na zasobach
A co do bałaganu, to chodzi mi o bałagan w plikach, bo wiem o tym, że w object editorze można je wyłączyć. No, ale w folderze Assets potem mam 500 folderów i weź tu pamiętaj, który za co odpowiada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:36, 26 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
@headder - no masz rację to jest problem, którego w RW nie rozwiązali. U mnie trasa Hamburg-Bremen narobiła takiego balaganu, że swojego czasu nawet zainstalowałem wszystko na nowo! Problem był np. z moimi assetsami, z których większość poprawiałem (są takie nawet, które mają swoją 3 wersję...) - wynika to z tego, że np RW i RW2 używały częściowo innych shaderów (If you know xrayPl what I mean;-) - jakby co to wyjaśnię) i przez to obiekty zrobione przeze mnie w wersjach symulatora przed RW3 były zbyt ciemne. 90% tych obiektów poprawiłem, ale jeszcze nie wszystkie. Zabiorę się za to w wolnej chwili. Kolega odpowiedzialny za Hamburg-Bremen korzystał z moich starych wersji (często) co spowodowało, że u wielu uzytkowników się nadpisały nowe plkiki starymi. No to może być nieźle wkurzające. Dlatego jestem zdania, że jak ktoś się już zabiera za trasę to paczkę powinien zrobić tylko ze swoich plików plus z wbudowanych do RW (tych standardowych, które ma każdy). Reszta to powinna być informacja (poprzez linki) gdzie można znaleźć obiekty danego autora. Inaczej powstaje straszny chaos ;-(
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawerybs dnia Pią 17:40, 26 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:18, 26 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
To dobrze wiedzieć, w końcu załapałem. Niestety mam już mnóstwo rwp zrobionych z dodatkami, które instalowałem. Szlag. Nie ma to jak zbadać ważny aspekt sprawy po fakcie. Pocieszające jest jedynie to, że na razie 2013 będzie trwało przez co najmniej rok i puki co wszystko będzie działać. Mozna jakoś przezwać pliki, żeby były to obiekty np zdublowane a nie nadpisujące starszymi nowsze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:13, 26 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Jak masz pliki rwp zrobione z dodatkami? Nie rozumiem... to już gdzieś jest trasa do ściągnięcia czy co masz na myśli?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|