|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lalek
Użytkownik
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:33, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elegancko. Nie myślałeś o użyciu tych czeskich nasypów ? Czesi w msts-ie i w rw cały czas stosują je pod tory, nawet jeśli prawie cały nasyp wkopany jest w ziemie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:38, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
wiesz... i tak pewnie bede musiał, bo zwykłym terenem w gdyni (koło rozjazdów towarowych) są wielopoziomowe przejścia i zwykłym gruntem nie da się tego wymodelować damn it!
ale staram sie ograniczać używanie zbyt wielu różnych elementów w jednym kwadrancie i dbam o fpsy - chociaż pewnie nie potrzebnie, bo kompy ludzie kupują co raz szybsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lalek
Użytkownik
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:41, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Tylko jest z nimi taka sprawa, że nasypy są zrobione jako obiekty statyczne, które posiadają już własną teksturę. I zostają zielone, nie możesz ich potraktować trawą, czy piaskiem z opcji tekstur (tych z pędzelkiem, wiesz które).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:06, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
no wiem:) to chyba działa jak loft? i kładzenie peronu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lalek
Użytkownik
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:17, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Tak, tylko babraniny dużo kiedy masz np. trafić po łuku na wiadukt, bądź przepust. I tor też nie dopasuje się automatycznie, ani za pomocą tej podkowy. Właśnie kombinuje na jakiś złoty środek, bo może zrezygnuje z tych nasypów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:57, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Nasypy tworzysz poprzez kształtowanie terenu, ustawiasz ile ma od toru odstawać i tym podobne i jedziesz "z koksem"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:43, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Lalek; nasypy są obiektami typu loft więc możesz bez problemu dopasować tory do nasypów lub odwrotnie. Na nasypie zaznaczasz narzedziem do zaznaczania. Tworzy się żółty pasek, na którym powstaje też z jednej strony kwadracik. Klikasz na niego i wybierasz sobie np. dany typ szyn. Jak klikniesz wzdłuż tego żółtego wstawi Ci się szyna. Nic trudnego. Na stronie oficjalnej RW są tutoriale w postaci filmików. Tam masz wszystko pokazane. Dokładnie w ten sam sposób możesz postawić płoty i murki wzdłuż toru - nie na oko tylko dokładnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lalek
Użytkownik
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:26, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki, będę rozkminiał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:36, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
headder napisał: | Nasypy tworzysz poprzez kształtowanie terenu, ustawiasz ile ma od toru odstawać i tym podobne i jedziesz "z koksem" |
to wiadomo, ale nie zawsze się da zrobić to, co przy pomocy loftowych nasypów i na odwrót
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:09, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
A ja uważam, że większość 'loftowych' nasypów wygląda sztucznie. Szkoda, że nie da ich się samemu kolorować - to ułatwiłoby życie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 1:28, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
taka wolna chwila na podgonienie robotki:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:13, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Bardzo ładne fotki! przydałyby się tablice peronowe i jakieś napisy w ogóle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:03, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
No detale na końcu:) z resztą Twoje wszystko z tych detali będzie;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:00, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
władysławowo zaczyna żyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafi_gryf
Starszy użytkownik
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:28, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Super, Super, Suuuuper !!! Bardzo się cieszę, że powstaje polska trasa, a w szczególności Trójmiasto (jestem z Gdańska), to będzie niesamowite !!! Jeszcze kilka tygodni temu zanim "odkryłem" to forum (jestem stałym bywalcem na rail-sim.de) marzyłem, żeby powstała jakaś polska trasa z naszym taborem (trochę zazdrościłem kolegom z Niemiec, że robią tyle dodatków np. Hamburg-Bremen, czy Elbe-Weser-Dreieck - jak dla mnie kapitalne trasy, a polskich nie mamy), a tu taka miła niespodzianka... Pozdrawiam autora (-ów) i 3mam kciuki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|