|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal5324
Nowy forumowicz
Dołączył: 21 Gru 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gm. Zbąszyń, woj. wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:50, 31 Paź 2017 Temat postu: Ty2 z BR52 |
|
|
Witam!
W TrainSimulator (przynajmniej od wersji 2013, bo od tej wersji mam) jest niemiecki parowóz BR52, który jak wiadomo (bądź też nie), po II wojnie światowej, służył w Polsce pod nazwą Ty2. W związku z tym chciałbym zaproponować, gdyż sam nie potrafię i się na tym nie znam, żeby ktoś się zajął przerobieniem go na Ty2.
Model gotowy, prawie wszystko gotowe, tylko jakieś drobne detale zmienić jak na przykład lampy i tabliczki itp.
To jest tylko taka moja luźna propozycja, nie nalegam, nie zmuszam, jedynie informuję, że byłoby to dla osoby znającej się na tym chyba stosunkowo proste do zrobienia, a zawsze urozmaiciłoby rozgrywkę. No i w końcu byłoby coś więcej "polskiego" w Train Simulator.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
detlaw2
Użytkownik
Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:37, 31 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Fajnie by było,ale już kiedyś ktoś z tego forum się chciał za to zabrać,ale nic z tego nie wyszło...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze/Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:37, 01 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Ja próbowałem ale wiązało by się to z przeróbką modelu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu K
Zasłużony użytkownik
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:57, 01 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Tak jak napisał szymonbiniek2002. Jakiekolwiek zmiany detali wiążą się z ingerencją w plik GeoPcDx lokomotywy. Jakakolwiek ingerencja w tym pliku jest w zasadzie niemożliwa gdyż jest to zakodowany plik który nie odczyta żaden program do modelingu 3d. Podejrzewam że tylko Dovetail Games posiada stosowny deszyfrator i możliwość modyfikacji modeli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
detlaw2
Użytkownik
Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:01, 01 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
szymonbiniek2002 napisał: | Ja próbowałem ale wiązało by się to z przeróbką modelu. |
Powiem tak, z BR52 jest tak jak piszesz problem z edycją modelu,a że jest on chyba robiony przez twórców gry to nikt nam raczej na życzenie nie zrobi wersji spolonizowanej.
Ale mam inną myśl. O ile pamiętam jest darmowy model parowozów P8 od Beekaya, który jest odpowiednikiem naszego OK1. Myślę,ze prędzej tu dałoby się uprosić autora o to czy mógłby zrobić dla nas wersję z której dało by się zrobić OK1.
To oczywiście taka luźna sugestia, pod kątem tego co jest bardziej realne do osiągnięcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze/Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:34, 01 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
detlaw2 napisał: | szymonbiniek2002 napisał: | Ja próbowałem ale wiązało by się to z przeróbką modelu. |
Powiem tak, z BR52 jest tak jak piszesz problem z edycją modelu,a że jest on chyba robiony przez twórców gry to nikt nam raczej na życzenie nie zrobi wersji spolonizowanej.
Ale mam inną myśl. O ile pamiętam jest darmowy model parowozów P8 od Beekaya, który jest odpowiednikiem naszego OK1. Myślę,ze prędzej tu dałoby się uprosić autora o to czy mógłby zrobić dla nas wersję z której dało by się zrobić OK1.
To oczywiście taka luźna sugestia, pod kątem tego co jest bardziej realne do osiągnięcia | Jak dam radę to może z czechami pogadam o tym by nam model darmowy Ty2 zrobili albo jakiego kolwiek naszego loku. Bo oni te modele robią szybciej od nas.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rhaenjarr
Nowy forumowicz
Dołączył: 03 Mar 2018
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:31, 05 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Właśnie postanowiłem rozgrzebać tekstury BR52 w celu przynajmniej "przemalowania" go w nasze barwy i...zbaraniałem. Tekstury są z jakiegoś powodu półprzezroczyste w edytorze. Próbowałem również podejrzeć jak były zrobione tekstury w wersji tureckiej tegoż parowozu ponieważ ma on podobne tabliczki do naszych, ale te z kolei, pomimo że wszystko jest ok w grze, na podglądach pojawiają się jako nieczytelne rzędy pasków.
Zupełnie się nie znam, czy użyto ich wykonania jakiegoś bardzo specyficznego programu? Ja użyłem RWtools do konwersji TgPcDx na dds a potem gimpa do konwersji dds na psd, celem edycji w photoshopie. Już na poziomie gimpa tekstury były półprzezroczyste więc to chyba nie wina drugiej konwersji, a pierwsza w przypadku innych tekstur z którymi się bawiłem wychodziła ok.
Ktoś coś może doradzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|