|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robwor
Użytkownik
Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:26, 04 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Zakończyłem główne prace nad wózkiem. Pozostanie trochę wygładzić krawędzie. Pozostały jeszcze drobne detale do dorobienia, ale to już zrobię w międzyczasie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodałem tez detale, zapisane w normal mapie, odnośnie żaluzji bocznych oraz obramowania okien.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze/Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:03, 04 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Orientacyjnie kiedy dostanę baze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robwor
Użytkownik
Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:25, 04 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Myślę, że na dniach. Zrobię jeszcze małe poprawki, zrzucę Ci mapę UV i zobaczysz, czy dasz radę się połapać. Przygotuję też specjalną, pokolorowaną wersję, aby można było się zorientować co gdzie jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu K
Zasłużony użytkownik
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:48, 04 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
robwor napisał: | Zakończyłem główne prace nad wózkiem. Pozostanie trochę wygładzić krawędzie. Pozostały jeszcze drobne detale do dorobienia, ale to już zrobię w międzyczasie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodałem tez detale, zapisane w normal mapie, odnośnie żaluzji bocznych oraz obramowania okien.
[link widoczny dla zalogowanych] |
Model wózka niesamowicie wygląda
Skąd masz tak dokładne plany wózka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robwor
Użytkownik
Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:57, 04 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Skąd masz tak dokładne plany wózka? |
Np. z "Chomika", z for internetowych. Oczywiście pewne detale wymagają jeszcze dopracowania, ale myślę, że jak na betę to i tak nieźle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze/Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:59, 04 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
robwor napisał: | Myślę, że na dniach. Zrobię jeszcze małe poprawki, zrzucę Ci mapę UV i zobaczysz, czy dasz radę się połapać. Przygotuję też specjalną, pokolorowaną wersję, aby można było się zorientować co gdzie jest | A jeśli chodzi o wypukłości to ty je poten zrobisz bo ja tego nie ogarniam. Wiesz te detale bump map czy jakoś tak o ile dobrze pamiętam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robwor
Użytkownik
Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:33, 04 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Detali nie musisz ruszać, bo będą pod teksturą jaką zrobisz. Po prostu będą się "odznaczać".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze/Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:55, 04 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
robwor napisał: | Detali nie musisz ruszać, bo będą pod teksturą jaką zrobisz. Po prostu będą się "odznaczać". | Chodzi mi jeśli napisy oznakowanie dorobie by na textuże była wypukłość. Np zrobię EP07-330 po modernizacji i nadaniu klasycznych barw. Oznakowanie lokomotywy jest zrobione z metalu. A jeśli cby hodzi o lampy lokomotywy zrób by było kilka wariantów lamp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robwor
Użytkownik
Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:09, 05 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Jak będziesz potrzebował jakiś wypukły detal w wybranym miejscu to Ci go zrobię. Co za problem! W Gimpie rysujesz np. czarny prostokąt i w filtrach wybierasz odwzorowanie->normal map i masz detal!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze/Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:38, 05 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki. Więc czekam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robwor
Użytkownik
Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:13, 16 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Skończyłem mapować pudło. Teraz wziąłem się za kabinę w widoku zewnętrznym. Na pierwszy ogień poszedł pulpit sterowniczy
Pudło: [link widoczny dla zalogowanych]
Pulpit: [link widoczny dla zalogowanych]
Jak skończę mapować kabinę., to zrobię w GIMP-ie bazy do tworzenia repaintów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez robwor dnia Czw 11:14, 16 Lis 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze/Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:37, 16 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Całkiem spoko lecz ten dach mnie troszkę razi w oczy ale tak pozatym jest git.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vidget.PL
Użytkownik
Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Murowana Goślina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:54, 05 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
prace idą powoli? ktoś musi pogonić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robwor
Użytkownik
Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:20, 06 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Raport z produkcji!
1. Poprawiłem wygląd dachu. W Gimpie "zdjąłem" profil boczny oraz przedni dachu, bo faktycznie "kłuł" w oczy. Jest teraz mniej kanciasty.
[link widoczny dla zalogowanych]
2. Tworzę właściwą bazę do tworzenia repaintów.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeżeli nasz forumowy "Quality Manager", czyli Szymonbinek zaakceptuje wygląd dachu, to ruszam dalej z pracami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze/Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:53, 07 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
A taka propozycja. Dorób klime której texture się będzie wymazywać by zrobić potem np EP07-330.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|