|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze/Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:11, 08 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
robwor napisał: | Witam! Przesyłam kolejną porcję screenów, ponieważ chodzą głosy, że projekt "siódemki" od kilku miesięcy jest nie ruszany.
Widok ogólny. Na dzień dzisiejszy "wygładzam" cały model. Niektóre drobne elementy muszę jeszcze raz zrobić, bo Blender coś mi skopał wygładzanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodano magnes i maznicę oraz przewód do niej dochodzący.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy pantografie dodałem przewody hydrauliczne oraz prądowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozostały jeszcze parę drobnych elementów i zacznę teksturowanie. Tak więc pogłoski, jakoby projekt stanął są mocno przesadzone.
| Rowbor pamiętaj o białej textuże dla mnie! Muszę mieć baze do repaintów. I poka kabine.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robwor
Użytkownik
Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:22, 08 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Pudło gotowe do teksturowania. Każdy kolor to oznacza inny materiał i teksturę. Inne będą powierzchnie metalowe, a inne plastikowe czy gumowe (np. przewody).
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak poteksturuję pudło, przyjdzie kolej na wózki, pantograf a na końcu kabina.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez robwor dnia Nie 11:40, 20 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze/Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:19, 26 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Widzę że poprawiłeś tą płaszczyznę przy sprzęgu.... Ale mam pytanie czy te 303e nie jest za szerokie? I coś mi się ten dach nie widzi.... Ale model spoko najwyżej pewne żeczy na końcu poprawisz. Teraz potexturuj i zacznij skryptować Jak Model będzie miał białą texture to daj mi i model i texture to zajmę się repaintami. Pozdrawia Szymon Biniek i powodzenia !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze/Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:59, 10 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Kontrola! Jak tam idzie panu? Ktoś wkońcu musi marudzić i poganiać twórce. Nie no żartuje i czekam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheEU07Men
Starszy użytkownik
Dołączył: 18 Gru 2016
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:25, 10 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vidget.PL
Użytkownik
Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Murowana Goślina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:37, 03 Paź 2017 Temat postu: pytanie: jak tam prace? |
|
|
mam pytanie. jestem tutaj nowy... a gdy widzę piękny napis: EU07... myślę że Bóg do mnie przemawia... więc...jak robota! widzę że fazy końcowe a doczekać się nie mogę! pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze/Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:41, 03 Paź 2017 Temat postu: Re: pytanie: jak tam prace? |
|
|
Vidget.PL napisał: | mam pytanie. jestem tutaj nowy... a gdy widzę piękny napis: EU07... myślę że Bóg do mnie przemawia... więc...jak robota! widzę że fazy końcowe a doczekać się nie mogę! pozdrawiam! | No nie fazy końcowe równorzędne kończy model 3d lokomotywy. Czekam na bazę i będę robić tektury dla tego 303e. On musi jeszcze poskryptować... łatwe to nie jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vidget.PL
Użytkownik
Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Murowana Goślina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:47, 03 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
noo... skrypty... no to powodzenia!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu K
Zasłużony użytkownik
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:55, 05 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
No i jak tam prace postępują?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robwor
Użytkownik
Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:23, 06 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Prace postępują powoli, ale do przodu. Jeśli chodzi o tworzenie grafiki, to przesiadłem się na Linuxa. Jest wydajniejszy. Poprawiłem wygląd wózków (dodałem trochę detali). Przemodelowałem też pudło (dodałem otwory drzwi w widoku zewnętrznym). Tworzę też detale "normal mapy" w Gimpie.
Obecnie pracuję nad teksturami w Substance Painter. Jak już będę wiedział, że przy pudle nie będę nic już robił, to udostępnię mapę UV, do tworzenia repaintów, a na koniec cały plik do Blendera z modelem.
Inną sprawą jest, że powinienem to już dawno skończyć, ale obowiązki związane z pracą mi trochę prace spowalniają.
Oto parę screenów:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze/Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:33, 06 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Czyli mój base map się tworzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robwor
Użytkownik
Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:34, 06 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Oj tworzy się w bólach, ale się tworzy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vidget.PL
Użytkownik
Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Murowana Goślina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:12, 31 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
jak tam prace?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robwor
Użytkownik
Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:07, 31 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Pracę idą na razie w GIMP-ie. Wczoraj na przykład szukałem ładnych tekstur lamp (zgaszonych i zapalonych) oraz oznaczenia które są z boku i od frontu. Robię detale w normal mapie takie jak żaluzje boczne. Poprawiłem niektóre elementy wózka. Teraz bardziej będę przygotowywał tekstury niż modelował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze/Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:38, 01 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Możesz mi pokazać na jakim etapie? podeślij screeny na priva. Może pomogę ci jakoś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|