Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EU07-301
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Tabor
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik



Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze/Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:11, 08 Sie 2017    Temat postu:

robwor napisał:
Witam! Przesyłam kolejną porcję screenów, ponieważ chodzą głosy, że projekt "siódemki" od kilku miesięcy jest nie ruszany.

Widok ogólny. Na dzień dzisiejszy "wygładzam" cały model. Niektóre drobne elementy muszę jeszcze raz zrobić, bo Blender coś mi skopał wygładzanie.

[link widoczny dla zalogowanych]

Dodano magnes i maznicę oraz przewód do niej dochodzący.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przy pantografie dodałem przewody hydrauliczne oraz prądowe.

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozostały jeszcze parę drobnych elementów i zacznę teksturowanie. Tak więc pogłoski, jakoby projekt stanął są mocno przesadzone.
Wink
Rowbor pamiętaj o białej textuże dla mnie! Muszę mieć baze do repaintów. I poka kabine.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robwor
Użytkownik



Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:22, 08 Sie 2017    Temat postu:

Pudło gotowe do teksturowania. Każdy kolor to oznacza inny materiał i teksturę. Inne będą powierzchnie metalowe, a inne plastikowe czy gumowe (np. przewody).

[link widoczny dla zalogowanych]

Jak poteksturuję pudło, przyjdzie kolej na wózki, pantograf a na końcu kabina. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez robwor dnia Nie 11:40, 20 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik



Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze/Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:19, 26 Sie 2017    Temat postu:

Widzę że poprawiłeś tą płaszczyznę przy sprzęgu.... Ale mam pytanie czy te 303e nie jest za szerokie? I coś mi się ten dach nie widzi.... Ale model spoko najwyżej pewne żeczy na końcu poprawisz. Teraz potexturuj i zacznij skryptować Wink Jak Model będzie miał białą texture to daj mi i model i texture to zajmę się repaintami. Pozdrawia Szymon Biniek i powodzenia ! Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik



Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze/Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:59, 10 Wrz 2017    Temat postu:

Kontrola! Jak tam idzie panu? Ktoś wkońcu musi marudzić i poganiać twórce. Nie no żartuje i czekam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheEU07Men
Starszy użytkownik



Dołączył: 18 Gru 2016
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:25, 10 Wrz 2017    Temat postu:

Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vidget.PL
Użytkownik



Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Murowana Goślina
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:37, 03 Paź 2017    Temat postu: pytanie: jak tam prace?

mam pytanie. jestem tutaj nowy... a gdy widzę piękny napis: EU07... myślę że Bóg do mnie przemawia... więc...jak robota! widzę że fazy końcowe a doczekać się nie mogę! pozdrawiam! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik



Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze/Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:41, 03 Paź 2017    Temat postu: Re: pytanie: jak tam prace?

Vidget.PL napisał:
mam pytanie. jestem tutaj nowy... a gdy widzę piękny napis: EU07... myślę że Bóg do mnie przemawia... więc...jak robota! widzę że fazy końcowe a doczekać się nie mogę! pozdrawiam! Smile
No nie fazy końcowe równorzędne kończy model 3d lokomotywy. Czekam na bazę i będę robić tektury dla tego 303e. On musi jeszcze poskryptować... łatwe to nie jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vidget.PL
Użytkownik



Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Murowana Goślina
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:47, 03 Paź 2017    Temat postu:

noo... skrypty... no to powodzenia! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu K
Zasłużony użytkownik



Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:55, 05 Paź 2017    Temat postu:

No i jak tam prace postępują? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robwor
Użytkownik



Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:23, 06 Paź 2017    Temat postu:

Prace postępują powoli, ale do przodu. Jeśli chodzi o tworzenie grafiki, to przesiadłem się na Linuxa. Jest wydajniejszy. Poprawiłem wygląd wózków (dodałem trochę detali). Przemodelowałem też pudło (dodałem otwory drzwi w widoku zewnętrznym). Tworzę też detale "normal mapy" w Gimpie.
Obecnie pracuję nad teksturami w Substance Painter. Jak już będę wiedział, że przy pudle nie będę nic już robił, to udostępnię mapę UV, do tworzenia repaintów, a na koniec cały plik do Blendera z modelem.
Inną sprawą jest, że powinienem to już dawno skończyć, ale obowiązki związane z pracą mi trochę prace spowalniają. Rolling Eyes

Oto parę screenów:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik



Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze/Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:33, 06 Paź 2017    Temat postu:

Czyli mój base map się tworzy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robwor
Użytkownik



Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:34, 06 Paź 2017    Temat postu:

Oj tworzy się w bólach, ale się tworzy. Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vidget.PL
Użytkownik



Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Murowana Goślina
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:12, 31 Paź 2017    Temat postu:

jak tam prace? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robwor
Użytkownik



Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:07, 31 Paź 2017    Temat postu:

Pracę idą na razie w GIMP-ie. Wczoraj na przykład szukałem ładnych tekstur lamp (zgaszonych i zapalonych) oraz oznaczenia które są z boku i od frontu. Robię detale w normal mapie takie jak żaluzje boczne. Poprawiłem niektóre elementy wózka. Teraz bardziej będę przygotowywał tekstury niż modelował.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik



Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze/Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:38, 01 Lis 2017    Temat postu:

Możesz mi pokazać na jakim etapie? podeślij screeny na priva. Może pomogę ci jakoś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Tabor Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następny
Strona 9 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin