|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafael320
Nowy forumowicz
Dołączył: 04 Gru 2012
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:45, 03 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Ha, trochę przesadziłem z ilością poly w tym wagonie- prawie 40 tyś. poly:P
Gdzie jeszcze nie skończyłem całkiem wózka. No cóż jak chce się mieć takie same animacje wózka co Rosjanie to trzeba trochę dać tych detali:)
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jareek
Nowy forumowicz
Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:01, 03 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Czuję, że to będzie piękny wagon )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:28, 03 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Rafael - super!!! Widzę, że bardzo płodny jesteś P.s. Jako lingwista muszę Ci to napisać: tys. a nie tyś. To tak dla przypomnienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
keybi
Użytkownik
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:15, 03 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Ja nie wiem gdzie ludzie uczą się takich rzeczy, Rafael jesteś moim idolem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:31, 03 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
keybi - wszystkiego się można nauczyć... Wystarczy trochę poczytać fora, a znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, no i oczywiście dużo prób i godzin przed komputerem. Poza tym... zaczyna się zawsze od rzeczy prostych. Może Cię kiedyś w końcu namówię...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:41, 03 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Piekne;) nawet bez tekstur wygląda jak wagon:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
keybi
Użytkownik
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:53, 03 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
pawerybs - ja mam chyba za dużo zainteresowań i brak czasu. Jak widzę tak wymodelowane koło ze sprężynami, z taka perfekcją no i podejście samego autora to wróżę mu wielką przyszłość. Ja się zastanawiam dlaczego grafików szuka się poprzez gazety a nie zajrzy na takie forum jak te
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:06, 03 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Myślę, że grafików także szuka się przez fora przynajmniej tych 3D... a co do obiektów... tak, Rafael robi fajne rzeczy, ale potrzebujemy osoby tworzące różne modele... Niekoniecznie tak skomplikowane
O zainteresowaniach nic nie mów... ja także mam ich kilka. Nie tylko koleje żelazne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
parman
Nowy forumowicz
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 1:03, 04 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Piknie, panie, piknie . Oby tak dalej!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gordon Freeman
Użytkownik
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:11, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Myślę, że nalepiej najpierw skończyć jedno czyli EN57. Z tymi lokomotywami to pewnie tak szybko nie nastąpi. Co do wagonów, to pamiętajmy, że 111A jest w wersji z oknami zaokrąglonymi i z oknami prostokątnymi, bo skoro okna są w 3D to nie będzie się dało po prostu przemalować tekstury na inne okna. Wrzucam zresztą wszystko co mam na tekstury wagonów osobowych (ponad 1 GB) w odpowiednim dziale:
http://www.railworks.fora.pl/warsztat,16/zdjecia-na-tekstury,86.html#1781
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafael320
Nowy forumowicz
Dołączył: 04 Gru 2012
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:27, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Gordon z tym wagonem nawet szybko idzie. Na razie chciałem zrobić taką małą bete wagonów 111a i 112a. Co mam na myśli przez betę, będą to wagon bez kamery pasażera którą po prostu później zrobię.
Teraz po zostało mi jedynie poprawić wózek bo trochę przesadziłem z detalami i za dużo waży.
Poprawić kilka rzeczy w wygladzie wagonu i zrobić prowizorycznę wnętrze.
A kibelek skończę w lutym gdyż będę miał cały miesiąc wolny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gordon Freeman
Użytkownik
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:38, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
OK tylko zrób wersję z okrągłymi oknami i z kwadratowymi, wtedy inni będa mogli robić dowolne przemalowywanki na różne malowania. Popatrz też na moje foty tam zobaczysz jak wyglądają w realu detale. Ale na razie jest OK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:33, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Gordon - dzięki za tekstury! mega sprawa!
Rafael - trzymam kciuki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafael320
Nowy forumowicz
Dołączył: 04 Gru 2012
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:45, 31 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Witajcie bo dość długiej przerwie w tym temacie!
Sesja się skończyła, wszystko pozaliczane na uczelni więc można brać się do pracy:)
A dzisiaj mała aktualizacja nad postępami pracy z modelem EN57.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Na razie tak będzie wnętrze wyglądać, potem zrobię osobną scene dla wnętrza w jakości HD. Trochę podpatrzyłem w pierwszej wersji symulatora od Kuju(Rail Simulator), jak powinno takie wnętrze mniej więcej wyglądać.
Teraz jak by ktoś miał to przydałby się zdjęcia kabiny maszynisty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:44, 31 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Super Rafael! Trzymam kciuki za postępy w pracach Jakie wersje EN57 przewidujesz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|