|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Q_Hunter_Q
Użytkownik
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:56, 05 Gru 2015 Temat postu: Tworzenie obiektów |
|
|
Hej,
poszukuję jakichś sensownych samouczków o tym jak zacząć budować własne obiekty, na przykład budynek z którego wydobywają się dedykowane dźwięki.
Czy może ktoś polecić coś sprawdzonego?
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu K
Zasłużony użytkownik
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:06, 05 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o samo modelowanie to polecam: [link widoczny dla zalogowanych]
Jeżeli chodzi o to jak robić różnego rodzaju rzeczy związane z grą: [link widoczny dla zalogowanych]
Jest on stary ale w miarę aktualny. Dodatkowo w głównym folderze gry (Railworks) masz folder dev a w nim docs w którym to znajdziesz dodatkowe samouczki HOWTOUSE.
Niestety nie ma samouczków o wszystkim i nieraz trzeba się domyślić lub pokombinować.
A przykładowo z domem z dźwiękiem.
Najpierw stwórz blueprint odpowiedzialny za dźwięk, potem tworzysz blueprint odpowiedzialny za dom w którym dodajesz dźwięk w zakładce child.
Jakby co możesz mnie pytać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Q_Hunter_Q
Użytkownik
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:36, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Krzychu K, wielkie dzięki za materiały.
Wygląda na to, że jest tam niezła skarbnica wiedzy.
Na pewno wrócę jeszcze z jakimiś pytaniami, jak zacznę już działać na serio.
Na szybko zapytam tylko, czy jest wielkim wyzwaniem by "oteksturować" na nowo istniejący już model lokomotywy? Głównie chodzi mi o dodanie nowych naklejek w innych miejscach niż przewidział producent, plus dodanie efektu brudnej szyby z zewnątrz i wewnątrz.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Q_Hunter_Q
Użytkownik
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:26, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Witam,
Czy ktoś może coś podpowiedzieć jak powalczyć z teksturami?
Nie chodzi mi o edytowanie istniejących, bo to jest proste, ale chodzi mi o to jak mapować np jakieś nowe napisy (hi-res zwane decalls) do istniejącej lokomotywy.
Z góry dzięki
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|