|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KZK/GOP
Nowy forumowicz
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:26, 02 Kwi 2013 Temat postu: Tworzenie budynkow ;> |
|
|
Witam,
mam problem a może to nie problem
tworze mapę już od dłuższego czasu i tak sobie myślę, przyszedł czas na otoczenie ;> i tu się pojawia mój problem :> mam budynek odpalony w blenderze i jest okey ale jakim formatem go zapisać ? :> thx z góry za odpowiedz, bo od niedawana zacząłem przygodę z railworks bo na samym początku gra nie przekonała mnie do siebie,
nie wiem czy mogę blenderem wyeksportować do .ac a później wyeksportować model ?
pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KZK/GOP dnia Wto 15:42, 02 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:01, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Zapisujesz w formacie .igs a potem musisz go wyeksportować do gry. Zajrzyj sobie na moja stronę (link poniżej) gdzie znajdziesz m.in. Tutoriale dotyczące eksportowania plików do gry..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KZK/GOP
Nowy forumowicz
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:05, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
pawerybs napisał: | Zapisujesz w formacie .igs a potem musisz go wyeksportować do gry. Zajrzyj sobie na moja stronę (link poniżej) gdzie znajdziesz m.in. Tutoriale dotyczące eksportowania plików do gry.. |
yhym, czyli plugin do blendera, dzięki wielkie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:41, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Źle się wyraziłem. Eksportujesz w formacie .igs z każdego programu 3d a potem...patrz tutorial
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KZK/GOP
Nowy forumowicz
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:47, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
pawerybs napisał: | Źle się wyraziłem. Eksportujesz w formacie .igs z każdego programu 3d a potem...patrz tutorial |
spoko, dałem rade
dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:03, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Proszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KZK/GOP
Nowy forumowicz
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:14, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
pawerybs napisał: | Proszę |
ale w przypadku OMSI było to o wiele łatwiejsze niż tu :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:20, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Mówisz o symulatorze autobusu w Berlinie? Nie wiem, jakoś nie przypadł mi do gustu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KZK/GOP
Nowy forumowicz
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:26, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
pawerybs napisał: | Mówisz o symulatorze autobusu w Berlinie? Nie wiem, jakoś nie przypadł mi do gustu... |
tak mowie właśnie o tym
a co do tematu pojawił się kolejny problem :> chodzi o program "to ac" wyskakuje mi cały czas error ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:36, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
masz na myśli "to ace"? a jaki problem? pokaż najlepiej screena
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KZK/GOP
Nowy forumowicz
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:37, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
pawerybs napisał: | masz na myśli "to ace"? a jaki problem? pokaż najlepiej screena |
screen raczej nie potrzebny normalny komunikat "nie wysyłaj o błędach"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KZK/GOP
Nowy forumowicz
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:43, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
KZK/GOP napisał: | pawerybs napisał: | masz na myśli "to ace"? a jaki problem? pokaż najlepiej screena |
screen raczej nie potrzebny normalny komunikat "nie wysyłaj o błędach" |
no bo to co wypakuje mam dać do głównego folderu gry tak ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:55, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
KZK/GOP jak uda Ci się coś wyeksportować z blednera to napisz, jak to zrobiłes;) też bede próbował
btw. witamy na forum!
ponadto: masz jakieś tutoriale do blendera? korzystałeś z google sketchup?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KZK/GOP
Nowy forumowicz
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:07, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
xrayPL napisał: | KZK/GOP jak uda Ci się coś wyeksportować z blednera to napisz, jak to zrobiłes;) też bede próbował
btw. witamy na forum!
ponadto: masz jakieś tutoriale do blendera? korzystałeś z google sketchup? |
nie mam tutrioalu, tak korzystam z google sketchup i wyeksportowałem obiekty z blendera do formatu .igs tylko mam problem z teksturami żeby je dać do formatu "AC"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:08, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
"To Ace" to program konwertujący tekstury obiektów do formatu .ace. Pliki .ace muszą się znaleźć w katalogu "textures". Dokładniejszą instrukcję znajdziesz w pliku "Eskport_obiektu_do_RailWorks.pdf" na mojej stronie: [link widoczny dla zalogowanych]
Tam pokazuję jak zrobić obiekt w 3D Canvas, ale kroki w utilities.exe i "To ACE" są takie same przy wszystkich programach 3D. Tam jest wszystko napisane
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawerybs dnia Wto 20:09, 02 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|