 |
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tal-Rash
Nowy forumowicz
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pobiedziska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:53, 05 Cze 2014 Temat postu: Jak używać hamulców train/loko/dynamic proszę o rady |
|
|
Witajcie.
W pociągu mam dostępne trzy rodzaje.
Hamulec pociągu, hamulec lokomotywy oraz hamulec dynamiczny.
W jakich sytuacjach którego używać oraz jak one działają?
Testuje i nie widzę różnicy w pierwszych dwóch a ostatni jest jakiś dziwny zaskakuje z ogromnym opóźnieniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
detlaw2
Użytkownik
Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:40, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Więc:
-Hamulec lokomotywy jak sama nazwa wskazuje służy do hamowania podczas jazdy bez składu.
-Hamulec dynamiczny stosuje sie w czasie jazdy do zmniejszania prędkości zasadniczo z tego powodu iż pozwala hamowac bez uzycia klocków i tarcz hamulcowych.Zamiast tego silnik elektryczny zaczyna działac jak prądnica hamując.Przydatne do wychamowywania składu na pochyłosciach lub w miejscach gdzie zaczyna się ograniczenie predkości.
-hamulec pociagowy jak sama nazwa wskazuje słuzy do hamowania podczas jazdy ze składem.Uruchamia on hamowanie w całym układzie (lokomotywa + wagony) w przeciwieństwie do hamulca lokomotywy.
To chyba najprostszy sposób wyjasnienia tego
[link widoczny dla zalogowanych] odsyłam do informacji na stronie
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez detlaw2 dnia Czw 18:45, 05 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skinnyraf
Starszy użytkownik
Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:48, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ważna rada: z wyjątkiem niektórych zespołów trakcyjnych (takich pociągów "podmiejskich"), hamulce w większości lokomotyw działają z solidną bezwładnością. Dlatego powinno się hamować wcześnie i łagodnie, żeby uniknąć "przestrzelenia", bo wtedy łatwo stanąć np. 20 metrów przed peronem.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tal-Rash
Nowy forumowicz
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pobiedziska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:01, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Dziękuję. Jutro protestuję działanie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tal-Rash dnia Pią 9:00, 06 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|