|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daru78
Nowy forumowicz
Dołączył: 31 Gru 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:23, 02 Mar 2014 Temat postu: Jak ruszyć pociągiem Class 395 EMU w TS 2014 |
|
|
Witam, pewnie dla nie których zabrzmi to śmiesznie i banalnie ale proszę o instrukcję albo poradnik w jakiej kolejności włączać poszczególne przyciski aby ruszyć wymienionym w temacie pociągiem. Proszę też o wskazówki co trzeba zrobić aby podczas i jazdy nie włączał się hamulec bezpieczeństwa nawet po zbitym czuwaku (klawisz Q). Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafi_gryf
Starszy użytkownik
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:37, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Proponuję przeczytać manual dot. trasy, który jest w jęz. polskim, tam masz wszystko opisane i wyjaśnione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Venzoo
Użytkownik
Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:28, 04 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Zacznijmy po kolei: (Poradnik dla wersji z interfejsem czyli sterowanie paskami, wolę lokomotywy, więc nie pamiętam teraz układu kabiny Class 395.
-Po rozpoczęciu scenariusza gdy znajdujesz się w kabinie poza standardowymi rzeczami jak włączenie świateł i tym podobne, jako pierwszy powinieneś przesunąć niebieski pasek na 100% czyli wybrać tryb jazdy do przodu. Zazwyczaj jest już podniesiony pantograf lub "stópki" do 3 szyny, ale jeśli nie to właśnie to powinieneś wykonać najpierw, przycisk P to pantograf w górę, a shift+P w dół, dla 3 szyny jest tak samo, a gra sama wykrywa źródło zasilania.
Kiedy wybierzesz 100% na niebieskim pasku załączy się AWS który resetujesz przyciskiem "Q", jeśli w kabinie świeci się czerwony przycisk podpisany jako "DRA" powinieneś go wyłączyć przed ruszeniem, jeśli chcesz pełnego realizmu powinieneś go włączać przy każdym zatrzymaniu, i wyłączać dopiero gdy sygnał przed pociągiem zezwala na jazdę. Przycisk DRA to "K".
Następnie zwalniasz hamulce przyciskiem "A" i trzymasz go do momentu w którym załączy się "Notch 1", na interfejsie zielona jedynka. Dalej zasady są takie same jak w każdej maszynie w grze, jedyną różnicą jest to, że w Class 395 oprócz AWS który nie jest tak naprawdę czuwakiem, odwzorowano też DSD. Jeśli nie podejmujesz żadnych działań przez 30 sekund czy minutę (nie pamiętam dokładnie) odzywa się alarm DSD w postaci piszczenia, musisz zresetować go enterem na klawiaturze numerycznej. Pamiętaj że nie słychać go w trybie kamery zewnętrznej, więc w przypadku Class 395 jazda kabinowa to standard.
Myślę że powinno to rozwiązać twoje wszystkie problemy, jak pisze "rail_gryf" powinieneś zapoznać się instrukcją, albo chociaż ukończyć dwa scenariusze treningowe które pokrywają sterowanie Class 395 jak i odczytywanie sygnalizacji kabinowej TVM, jest to niezbędne w zaawansowanych scenariuszach dostępnych od graczy.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Venzoo dnia Wto 18:34, 04 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|