Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Inna oś Z i Y w Blenderze a Railworks

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu K
Zasłużony użytkownik



Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:41, 04 Cze 2015    Temat postu: Inna oś Z i Y w Blenderze a Railworks

Cześć
Po raz kolejny piszę gdyż wziąłem się za konwertowanie dodatków z MSTS i mam problem z wózkami wagonu. Obracają się ale wokół złej osi.

Używam blendera a program ten ma inaczej ułożoną oś Z i Y niż Railworks. (zdjęcie poniżej)

Wiecie czy istnieje jakaś możliwość zmian osi w blenderze albo by wózki w grze obracały wokół innej osi niż Y? Czy mam się przerzucić na inny program modelarski?

------
Niestety. Chyba się nie da nic zmienić. Sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzychu K dnia Nie 20:41, 07 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:30, 08 Cze 2015    Temat postu:

Tak. W Blenderze oś Z jest w górę Smile Trzeba uważać. Tez miałem z tym problem na początku.
W Blenderze można jednak ustawić inaczej. Zaglądnij najlepiej na blender.org


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawerybs dnia Pon 11:31, 08 Cze 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu K
Zasłużony użytkownik



Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:16, 08 Cze 2015    Temat postu:

pawerybs napisał:
Tak. W Blenderze oś Z jest w górę Smile Trzeba uważać. Tez miałem z tym problem na początku.
W Blenderze można jednak ustawić inaczej. Zaglądnij najlepiej na blender.org

A mógłbyś być hojniejszy w szczegóły Question Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin