|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Q_Hunter_Q
Użytkownik
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:01, 02 Sty 2014 Temat postu: edycja bin i lua |
|
|
Witam,
Poszukuję tutoriali jak edytować pliki bin i lua w zakresie poprawiania błędów pojazdów. Ewentualnie jeśli ktoś ma namiary na zrobione już gotowce - też nie pogardzę
W tej chwili poszukuję poprawki do:
- Strathclyde Class 101 DMU Add-On (nie można zgasić silnika)
- Class 03 z Doncaster Works (po zgaszeniu silnika ciągle wylatują spaliny)
Na [link widoczny dla zalogowanych] znalazłem poprawki do
- Class 77 - wskazania prędkości i ustawienia kamer
- Class 76 - ustawienia kamer
Sam poprawiłem ustawienia kamer (bo to akurat jest proste) dla
- Class 156
- Class 08 z Woodhead line
gdyż na mojej karcie graficznej obcinało brzegi tekstur przy rozglądaniu się po kabinie (ale podobno nie na każdym sprzęcie się tak dzieje)
Z góry dzięki za porady
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Q_Hunter_Q
Użytkownik
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:18, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
No cóż, z bólem ale jakoś dałem radę
Okazuje się, że cudowni twórcy nie dość, że wypuszczają wadliwy produkt, to jeszcze zaczęli utrudniać jego poprawianie
Z tego co wyczytałem na zagranicznych forach pliki lua zostają wyparte ich przekompilowanymi wersjami z rozszerzeniem out
Do tego w niektórych przypadkach zostawiają rozbieżne wersje tych plików pomiędzy przekompilowaną i tekstową.
Doprowadziło mnie to do wściekłości bo jak udało mi się pozbyć dymu w lokomotywie klasy 03 (z Doncaster works) to przestało działać światło.
Na szczęście bazując na skryptach z lokomotyw klasy 150 i 156 dałem radę to przywrócić.
Generalnie więc żenada - choć nie ukrywam, że ten symulator mnie wciąż kręci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:39, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
To najlepszy symulator kolei jaki jest obecnie na rynku. Są programy, dzięki którym wiele plików można samemu edytować (nazwijmy to "poprawiać"). Jednym z takich bardzo przydatnych programów jest RW Tools. Najpierw może spróbuj czegoś takiego, a potem zacznij marudzić Poza tym może warto spróbować zrobić coś swojego? Train Simulator ma naprawdę bardzo wiele możliwości, trzeba mu po prostu zaufać i wypróbować różne funkcje. Poczytaj sobie trochę tutoriali w Sieci, choćby na mojej stronie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Q_Hunter_Q
Użytkownik
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:48, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Wiem, że to najlepszy symulator, ale nie jest idealny. Jak napisałem powyżej wciąż mnie on kręci a więc się nim bawię.
Co do RW Tools to wiem, że jest przydatne bo go używam.
Co do Twoich tutoriali - nic im nie ujmując - nie wnoszą nic w temacie jaki zgłębiałem czyli funkcji lua w railworks.
Nie rozumiem Twojego stwierdzenia "popróbuj a potem zacznij marudzić".
Przecież właśnie próbuję i nawet odnoszę sukcesy.
A co do marudzenia to mam prawo za kasę, którą zainwestowałem w ten symulator (płacę więc wymagam).
A złości mnie, że twórcy nie dość, że nie spieszą się z poprawianiem drobnych ale wkurzających detali (bo przecież to tylko kilka linijek skryptu lua bądź kodu xml) to jeszcze to utrudniają tworząc pliki out i ap.
To tyle w temacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:41, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Pliki .ap wystarczy wypakować WRarem i po kłopocie. Co do plików .out to fakt, utrudniają tym robotę.
Lecz wystarczy np. zobaczyć czeską Skodę lub francuskie loki, by zobaczyć jaki potencjał ma ta gra. W sumie nawet do niedawna darmowa vR BR103 też pokazuje potencjał silnika i to, że możemy zaprogramować w sumie wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:29, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Ok. Spoko Q_Hunter_Q. Tutoriale pisałem dawno, a obecnie wolę tworzyć nowe dodatki niż zajmować się czymś, czego i tak jest dużo w Sieci. W każdym razie, i tak zachęcam do zaglądania na moją stronę Kolejne dwa pakiety obiektów się szykują A Tobie powodzenia w rozkminaniu plików
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|