![Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna](http://obrazki.elektroda.pl/9967407900_1423035237.png) |
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janm
Użytkownik
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:30, 30 Sty 2013 Temat postu: Co trzeba zmienić w pliku bin repaintu |
|
|
Headder mam prośbę,mógłbyś napisać co należy zmienić w pliku bin wagonu,żeby repaint był widoczny jako osobny wagon a nie jako oryginalny tyle,że z innym malowaniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:02, 30 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Krótki mały tutorial, powtarzać nie będę, więc słuchać i podpiąć aby nikt nie pytał
Weźmy za przykład wagon Avmz od Kuju, który znajduje się pod:
Kod: | /Assets/Kuju/RailSimulator/RailVehicles/Passenger/Avmz/Default/Coach |
Kopiujemy folder "Default" w folderze Passenger nazywamy go np. Tutorial
Wchodzimy do /Tutorial/Default/Coach, otwieramy Avmz.bin (.xmla możecie od razu wyrzucić jeśli jest).
Jeśli operacje wykonujemy na .xml'u, który chcemy przerobić potem na bin, to używamy Notepad++, a jeśli operujemy na .bin to RWTools.
Po otworzeniu pliku szukamy sekcji odpowiedzialnej za nazwę w grze:
Kod: |
<DisplayName>
<Localisation-cUserLocalisedString> |
i czegoś w stylu:
Kod: | <English d:type="cDeltaString">Avmz First IR Blue</English> |
Zmieniamy na upragnioną nazwę, w moim przypadku:
Kod: |
<BrowseInformation>
<iRailVehicleBlueprint-cBrowseRVInformation>
<DisplayName>
<Localisation-cUserLocalisedString>
<English d:type="cDeltaString">Tutorial</English>
<French d:type="cDeltaString"></French>
<Italian d:type="cDeltaString"></Italian>
<German d:type="cDeltaString"></German>
<Spanish d:type="cDeltaString"></Spanish>
<Dutch d:type="cDeltaString"></Dutch>
<Polish d:type="cDeltaString"></Polish>
<Russian d:type="cDeltaString"></Russian>
<Other/>
<Key d:type="cDeltaString"></Key>
</Localisation-cUserLocalisedString>
</DisplayName>
</iRailVehicleBlueprint-cBrowseRVInformation>
</BrowseInformation> |
Następnie musimy podmienić wpisy dot. tekstur! Więc szukamy:
Kod: | <GeometryID d:type="cDeltaString"> |
oraz
Kod: | <CollisionGeometryID d:type="cDeltaString"> |
W przypadku wagonu Avmz jest to:
Kod: | <GeometryID d:type="cDeltaString">Kuju\RailSimulator\RailVehicles\Passenger\Avmz\Default\Coach\[00]avmz</GeometryID>
<CollisionGeometryID d:type="cDeltaString">Kuju\RailSimulator\RailVehicles\Passenger\Avmz\Default\Coach\[00]avmz</CollisionGeometryID> |
Więc musimy zmienić w obydwu ścieżkach z "Default" na "Tutorial":
Kod: | <GeometryID d:type="cDeltaString">Kuju\RailSimulator\RailVehicles\Passenger\Avmz\Tutorial\Coach\[00]avmz</GeometryID>
<CollisionGeometryID d:type="cDeltaString">Kuju\RailSimulator\RailVehicles\Passenger\Avmz\Tutorial\Coach\[00]avmz</CollisionGeometryID> |
Po tych niecnych celach, możemy wyeksportować Naszego nowego .xmla do .bin, lub zapisać edytowanego w RWTools .bin'a, a następnie zająć się teksturami
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez headder dnia Śro 21:03, 30 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|