|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KZK/GOP
Nowy forumowicz
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 5:24, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
xrayPL napisał: | no a gdzie tekstury i inne? |
Tekstury to te pliki JPEG tylko musisz je później wyeksportować programem ToACE.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:38, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
I tu się nie zgodzę. Powinno się używać w RailWorks .bmp lub pliki .tga (jeśli mamy tekstury z kanałem Alfa). Zapewniam, że tak właśnie jest. Jpg nie są dobre jako tekstury do obiektów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:55, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
KZK/GOP napisał: | xrayPL napisał: | no a gdzie tekstury i inne? |
tekstury to te pliki JPEG tylko musisz je później wyeksportować programem ToACE. |
nie rozumiecie;)
mam tylko plik tekstowy i żadnych plików innych:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KZK/GOP
Nowy forumowicz
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:30, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
xrayPL napisał: | KZK/GOP napisał: | xrayPL napisał: | no a gdzie tekstury i inne? |
tekstury to te pliki JPEG tylko musisz je później wyeksportować programem ToACE. |
nie rozumiecie;)
mam tylko plik tekstowy i żadnych plików innych:) |
a jak wyeksportowałeś do 3ds to nie miałeś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:27, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
no nie. raz mi zwrociło błąd. drugi raz coś wiecej było w pliku ale nic innego.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xrayPL dnia Pon 19:27, 08 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KZK/GOP
Nowy forumowicz
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:10, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
xrayPL napisał: | no nie. raz mi zwrociło błąd. drugi raz coś wiecej było w pliku ale nic innego. |
no to źle eksportujesz keczupem, tak ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:40, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
nie wiem;) przejrzę to wszystko od początku za parę dni i dokładnie napiszę co robię ale do blendera importowałem pliki "keczupowe" ściagnięte z neta i dobra bryła z dobrymi teksturami się pojawiała w nim. Domyślam się więc, że chodzi o błąd pluginu w blenderze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:56, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Cytat: | no i: taki błąd mi wyskakuje w exportowanym pliku: >>>> ERROR: File IGS_ExpModFile.txt empty or not found in model directory <<<< |
edit: doszedłem od czego był powyższy błąd. Pliki textowe pluginu powinny być w folderze, gdzie exportujemy do IGS. takie to dziwne. I tak wywala jakiś błąd na końcu:
Cytat: | ERROR: Blender Mesh object 'Camera.001' has no collection of UV maps for tessellated faces (check material assignement). | [/code][/quote]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xrayPL dnia Pią 16:57, 12 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:43, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Co program to inne wymogi... ale dobrze, że do tego doszedłeś!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maszynistastary
Użytkownik
Dołączył: 27 Sie 2015
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:52, 29 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Może, z łaski swojej ktoś poprawił by te linki do zdjęć. No, ale to chyba jakaś wielka tajemnica.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maszynistastary
Użytkownik
Dołączył: 27 Sie 2015
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:00, 29 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
A tu podaję ciekawy link do bezpośredniego importowania do blendera ze sketchup.
[link widoczny dla zalogowanych](SKP)-importer&highlight=sketchup
I to działa, ale co dalej?
To importer i exporter.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maszynistastary dnia Sob 16:03, 29 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|