|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pafkom
Nowy forumowicz
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:19, 28 Sty 2013 Temat postu: Blender od czego zacząć ? |
|
|
Cześć, szukam pomocy jak zacząć pracować nad obiektami w programie Blender, czyli jaki potrzebuję plug-in, i jak wymodelować prosty obiekt. Jeżeli ktoś pracuję na tym programie to proszę o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lxd2-352
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:39, 28 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Cześć.
Jeśli chodzi o plug-in to proszę: [link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli chodzi o podstawę budowy obiektów w Blenderze, to uzbrój się w cierpliwość, popróbuj coś sam zrobić, a ja w najbliższym czasie (tzn. kilka dni) spróbuję podstawowe elementy wyjaśnić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pafkom
Nowy forumowicz
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:08, 28 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Dziękuję, fajnie że podałeś link, bo ja znalazłem wersje działającą tylko z blenderem v2.49b i coś źle zrobiłem, ponieważ wyeksportował mi plik IGS bez ACE. Rozumiem że ta wtyczka działa z najnowszą wersją blendera ? Korzystam z opisu :
"How to Get a Simple Box from Blender into
RailSimulator and RailWorks
AndiS
May 1st, 2010
Document Version 2" i chyba nie ma dużej różnicy pomiędzy wersjami 2.49b a najnowszą wersją naszego programu?.
Dziękuję za odpowiedz, czekam z "kwiatami"
Pafkom
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:15, 28 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Przyłączam się do prośby o jakies podstawy do blendera;) tez chciałbym robić cokolwiek w nim do RW:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pafkom
Nowy forumowicz
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:16, 28 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
W razie gdyby ktoś chciał pobrać ten dodatek ze strony którą podał kolega, czyli uktrainsim, a nie jest cierpliwy (strasznie długo się czeka na pobranie jeżeli nie posada się konta płatnego), podaję alternatywny link z szybkim dostępem
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam
Pafkom
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pafkom
Nowy forumowicz
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:40, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
no zwariuję, męczyłem się całą noc i nauczyłem się interfejsu blendera, wiem jak nakładać textury i zrobić prosty model, ale za nic nie mogę wyeksportować do IGS, cały czas błąd :" ERROR: No valid texture found in material 'pod_napieciem' in Blender Mesh object '1_1000_kwadrat' (check shader name and subsequent slots).". Nawepno to prosty błąd lub niedopatrzenie, pomocy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|