![Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna](http://obrazki.elektroda.pl/9967407900_1423035237.png) |
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janm
Użytkownik
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:48, 01 Paź 2013 Temat postu: błąd utilities |
|
|
Mam problem z utilities. Chciałem wejść w edytor obiektów,ale w tym momencie wywala mi komunikat o błędzie.Standardowy windowsowski czy chcę wysłać powiadomienie o błędzie. Może na win XP po prostu on nie działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:34, 01 Paź 2013 Temat postu: Re: błąd utilities |
|
|
janm napisał: | Mam problem z utilities. Chciałem wejść w edytor obiektów,ale w tym momencie wywala mi komunikat o błędzie.Standardowy windowsowski czy chcę wysłać powiadomienie o błędzie. Może na win XP po prostu on nie działa |
Tak, to problem związany z Windows XP (widziałem temat o tym na UKTS).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janm
Użytkownik
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:08, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
A czy w związku z tym,mógłbym czasem poprosić kogoś o pomoc,żeby u siebie blueprint editorem spakował mi model IGS z teksturami,żebym mógł własne modele robić,albo jak by był inny sposób
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:00, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
A masz ikonkę utilties z TS 2013 czy z TS 2014? Jeśli ze starego to zmień sobie na nową (plik i skrót są w głównym katalogu TS 2014).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janm
Użytkownik
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:40, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
pawerybs napisał: | A masz ikonkę utilties z TS 2013 czy z TS 2014? Jeśli ze starego to zmień sobie na nową (plik i skrót są w głównym katalogu TS 2014). |
Ikonkę mam z 2014 od aktualizacji przez steam. Samo utilities jako takie działa jeśli chodzi o instalację dodatków. Problem pojawił się jak miałem gotowy model 3D i tekstury i chciałem zrobić do nich blue print i spakować do GEOPCDX
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:22, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
janm - jak robisz modele?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janm
Użytkownik
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:11, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
xrayPL napisał: | janm - jak robisz modele? |
Przez model oczywiscie rozumiem budynki,nie tabor.Bryłę w 3Dsmax,tylko mam problem,bo nie chcą mi prawidłowo działać pluginy do exportu do IGS. Myślałem o zapisywaniu w 3ds i eksporcie via blender,tylko nie ogarniam teksturowania w blenderze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:19, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Miałem podobny problem w blenderze z IGS... niby eksportowało a nic nie wyszło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:20, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Musisz poczytać o pluginach do 3DS MAx. U mnie w 3D Crafter/Canvas wszystko działa jak należy. Odsyłam do tutorialu na mojej stronce jak eksportujemy pliki .igs do Train Simulator. Co prawda tam pokazuję to na utilities 2013, ale tylko layout się zmienił, poza tym jest dokładnie tak samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|