Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Warsztat] Prosta sygnalizacja
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Obiekty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:32, 21 Paź 2012    Temat postu:

No, i od razu lepiej Smile Wracaj tu szybko Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:23, 21 Paź 2012    Temat postu:

Dobra, to jak zrobić tą alphę? Jaki shader?Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez headder dnia Nie 19:23, 21 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:30, 21 Paź 2012    Temat postu:

Po kolei... żeby zrobić kanał alfa to potrzebujesz np. Photoshopa i tam przy kanałach tworzysz kanał alfa Smile Wystarczy poczytać trochę tutoriali, także po polsku - chociażby ten: [link widoczny dla zalogowanych]
P.S. headder - z całym szacunkiem, ale jak Ty zrobiłeś repainty nie korzystając z kanału alfa? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:45, 21 Paź 2012    Temat postu:

Tzn kanał ALPHA w grafice to wiem jak zrobić, spokojna głowa. Zresztą robiąc repainty, edytujesz tylko samą bitmapę, kanału alpha nie ruszając, chyba, że masz taką potrzebę.

DXTBmp wysyła do edytora tylko główną warstwę, ot cała magia.

Co do modeli etc, po prostu nie wiem co robię źle, że jak dodaję teksturę z kanałem alpha, to ona nie trybi po prostu. Tam gdzie powinno prześwitywać, nie prześwituje.


Hmm wróć, jestem jednak blondynem na maxa, tekstury są pozbawione alphy oO Very Happy


Ps. Na początek, można by zrobić tak, że sygnał podpięło by się pod czeski skrypt, później można by iść dalej. No, ale Nas jest za mało, z 10 osób by się przydało Neutral


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
keybi
Użytkownik



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:52, 23 Paź 2012    Temat postu:

Co do naszej sceny, wrzucę tylko słówko. Myślę, że nie mamy co liczyć na osoby, które już działają czy to w MSTS czy Trainz, że rzucą wszystko i przyjdą do nas. Bardziej wydaje mi się, nowe osoby, które dopiero zaczynają przygodę z koleją będą miały wybór i liczmy na to, ze zmniejszymy dopływ świeżej krwi to MSTS czy Trainz a wiele osób rozpocznie przygodę z RW.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:32, 23 Paź 2012    Temat postu:

No to Keybi - czekamy zatem na Twoje produkcje! Wink Ja trzymam kciuki, a jakby co to służę pomocą!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Obiekty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin