|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:32, 21 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
No, i od razu lepiej Wracaj tu szybko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:23, 21 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Dobra, to jak zrobić tą alphę? Jaki shader?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez headder dnia Nie 19:23, 21 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:30, 21 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Po kolei... żeby zrobić kanał alfa to potrzebujesz np. Photoshopa i tam przy kanałach tworzysz kanał alfa Wystarczy poczytać trochę tutoriali, także po polsku - chociażby ten: [link widoczny dla zalogowanych]
P.S. headder - z całym szacunkiem, ale jak Ty zrobiłeś repainty nie korzystając z kanału alfa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:45, 21 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Tzn kanał ALPHA w grafice to wiem jak zrobić, spokojna głowa. Zresztą robiąc repainty, edytujesz tylko samą bitmapę, kanału alpha nie ruszając, chyba, że masz taką potrzebę.
DXTBmp wysyła do edytora tylko główną warstwę, ot cała magia.
Co do modeli etc, po prostu nie wiem co robię źle, że jak dodaję teksturę z kanałem alpha, to ona nie trybi po prostu. Tam gdzie powinno prześwitywać, nie prześwituje.
Hmm wróć, jestem jednak blondynem na maxa, tekstury są pozbawione alphy oO
Ps. Na początek, można by zrobić tak, że sygnał podpięło by się pod czeski skrypt, później można by iść dalej. No, ale Nas jest za mało, z 10 osób by się przydało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
keybi
Użytkownik
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:52, 23 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Co do naszej sceny, wrzucę tylko słówko. Myślę, że nie mamy co liczyć na osoby, które już działają czy to w MSTS czy Trainz, że rzucą wszystko i przyjdą do nas. Bardziej wydaje mi się, nowe osoby, które dopiero zaczynają przygodę z koleją będą miały wybór i liczmy na to, ze zmniejszymy dopływ świeżej krwi to MSTS czy Trainz a wiele osób rozpocznie przygodę z RW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:32, 23 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
No to Keybi - czekamy zatem na Twoje produkcje! Ja trzymam kciuki, a jakby co to służę pomocą!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|