|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:03, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Może być powoli byle by było
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lxd2-352
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:29, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Na razie stworzyłem coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Długi wysięgnik jest już wymodelowany, krótki jeszcze czeka na swą kolej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:03, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Lxd2-352 napisał: | Na razie stworzyłem coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Długi wysięgnik jest już wymodelowany, krótki jeszcze czeka na swą kolej
|
Brawo!
Jednak moje próby w porównaniu z Twoim modelem to jak Paint kontra Photoshop
PS. Rozumiem, że pomocy z blueprintem gantry tool nie potrzebujesz? Bo mam taką radę, aby utworzyć blueprint tak jak to ma się z trakcją do np. Munich-Augsburg gdzie gantry tool działają tylko dla jednego lub dwóch torów. Dla trzech i więcej trzeba jest ustawiać już klasycznie, aczkolwiek można zrobić też osobny tool dla właśnie kombinacji 3 tory +.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:38, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
@headder: gantry tool działa przy każdej ilości torów, ale tylko gdy będzie przypisana do niego odpowiednia liczba różnych "gantries" to na np. 5 torach będzie się pojawiała bramka dla 5 torów itp. To można ustawić.
@lxd - fajne słupy! Czekamy na więcej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:47, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
@pawerybs
Ja wiem jak działa gantry
Lecz wole mieć osobiście rozdzielone tak aby czasami przy trzech torach nie wstawiło mi bramki pod cztery tory. Takie rozwiązanie np. ma trakcja z WCML-N.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lxd2-352
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:37, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kolejne screeny słupów trakcyjnych. Skończone już 2 słupy z krótkim i długim wysięgiem. Lecz jest pewien problem. Od wczoraj nie włącza mi się edytor blueprintów tzn. pokazuje się ikonka na pasku zadań, lecz nie pokazuje się główne okno. Jak ktoś przypadkiem wie, jak rozwiązać ten problem, to bardzo proszę mi powiedzieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:42, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Wyczyść katalog TEMP. To pomaga. Ładne słupy. Liczę na fachową opinię również co do moich assetsów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:58, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Prawym na pasku zadań na polu Blueprinteditor i maksymalizuj/powiększ. Bynajmniej ja tak rozwiązałem u siebie
A modele ładne! Masz niesamowite zdolności, wyglądają one niesamowicie realistycznie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez headder dnia Czw 19:59, 22 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:05, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Powiększ/zmniejsz nie działa często. jedynym znanym mi rozwiązaniem jest, jak pisałem, wyrzucenie plików z katalogu TEMP do kosza.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lxd2-352
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:10, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki Ci bardzo pomogło!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:11, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
pawerybs napisał: | Powiększ/zmniejsz nie działa często. jedynym znanym mi rozwiązaniem jest, jak pisałem, wyrzucenie plików z katalogu TEMP do kosza. |
No bo ja mam komputer Voodoo ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:29, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
co to voodoo? ja znam tylko laleczki:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lxd2-352
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:24, 23 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
No i na razie wyszło coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dragon_Rider
Nowy forumowicz
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:17, 23 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Tory cudeńko, tylko przydały by się jeszcze takie do pociągów. Brakuje mi właśnie takich podkłądów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:24, 23 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Wygląda to dobrze, ciekaw jestem jak będzie to wszystko gotowe wyglądać już w grze
Dragon_Rider napisał: | Tory cudeńko, tylko przydały by się jeszcze takie do pociągów. Brakuje mi właśnie takich podkłądów |
No wiesz... Tory 3D to bolączka Railworks'a, są strasznie zasobożerne przez co trzeba mieć potężny sprzęt, który by mógł udźwignąć normalną trasę na takich torach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|