|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:01, 18 Wrz 2012 Temat postu: OBIEKTY PAWERYBSA |
|
|
Jestem pierwszy Dzień dobry wszystkim! Wbrew pozorom trochę już się potworzyło dodatków także do polskich tras! Zapraszam na moją stronkę! Będę tu na bieżąco informował o kolejnych obiektach mojego autorstwa.
Pozdrawiam,
Paweł
P.S. Przed chwilą trochę zareklamowałem forum na YouTube:)
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez pawerybs dnia Wto 20:06, 18 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:21, 19 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie,
witam pierwszego użytkownika! cieszę się, że odraz trafił nam się na początek Twórca dodatków...
Zaraz tworzę nowe forum, gdzie będzie rozmowa o narzędziach do tworzenia dodatków... napisz tam jak robić repainty, bo tym sam bym się zajął
pozdrowienia!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:31, 27 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
cześć,
w końcu udało mi się stworzyć pierwszą polską nastawnie do railWorks Nie jest jeszcze w pełni gotowa, ale pracuję nad tym
Pozdrawiam!
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:21, 27 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Ładnie to wygląda! Btw. Korzystasz z podstawowej wersji 3D Canvas czy jak? Bo
znalazłem tutorial dot właśnie sygnałów i nietylko, a potrzebny by mi był Canvas, z tym że wiem o tym, że aby eksportować do .IGS, muszę mieć wersję Pro (tak wyczytałem na Railworks America). No chyba, że da się to obejść i są jakieś pluginy.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:31, 27 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Hej,
dzięki! Używam wersji Pro, bo inaczej nic bym nie zrobił (wersja bezpłatna jest tak naprawdę zwykłym demo). Używam dwóch wersji programu - starszej i młodszej (7.0 i 8.0). Z różnych powodów. Jak będzie ktoś chciał to je tutaj wyjaśnię Jeśli będzie potrzeba mogę przekonwertować pliki. Daj mi tylko znać. Wszyskie pluginy mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:38, 28 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Nastawnia gotowa Jak dorobię jeszcze kilka elementów (m.in. budki na przejazdach) będzie do ściągnięcia w pierwszym pakiecie. Pozdrawiam!
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:14, 28 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
nieźle to wygląda:) ja bym chętnie w oddzielnym pośćie przeczytał instrukcje, jak zrobić model 3d i jak go wstawić do RW3 tak, aby pojawił się w mojej mapie. Obsługa programów to już kwestia oddzielna, ale co w czym zrobic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:58, 28 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Generalnie najtrudniej to stworzyć model, a znając życie pewnie jakieś "szkice czy szkielety" dla budynków są pewno dostępne. Następnie tylko trzeba zarzucić teksturę, zrobioną samemu aparatem lub z netu. Potem tylko w Blueprint Editor"ze dopisać, co to jest za obiekt i wszystko. Statyczne modele robi się najłatwiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:02, 29 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie, niestety dziś jestem trochę zajęty, ale pod wieczór spróbuję tu naskrobać kilka słów o pracy z 3D Canvas, który używam oraz o tym jak wrzuca się model do gry. Ja przy wielu swoich obiektach korzystam ze swoich własnych zdjęć. Na przykład tę nastawnię zrobiłem w zeszłą sobotę w okolicach stacji Poznań-Dębiec Zanim wrzuci się teksturę trzeba ją 'wyprostować' (tzn. żeby nie było za dużej perspektywy) i czasem wymazać różne niepotrzebne elementy, np. ściany boczne robiłem z większej odległości (je najtrudniej sfotografować) i miałem na zdjęciu oryginalnym jakiś samochód i krzaki, które usunąłem ze zdjęcia - najlepiej w programie typu Photo Shop. Ja używam właśnie Photo Shopa i program Paint Shop Pro X4 firmy Corel. Akurat uzupełniają się funkcjami, które są dla mnie przydatne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:05, 29 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Okej Panowie!
Nie mam problemu z pracą w fotoszopie, bo nawet często robie plakaty i ulotki i inne strony [link widoczny dla zalogowanych] więc to pikuś. Pan Pikuś
ale najistotniejsza prośba to jest taka, aby napisać coś w stylu instrukcji, jak stworzyć model od zera do jego pojawienia się w RW. Zaczynamy od najprostszych, czyli statycznych.
Prosiłbym o nowy temat w stylu:
1) robimy model w canvasie
2) exportujemy model gdziestam
3) robimy costam w rw.
4) właczamy rw i assetsy właczamy dla tego dodatku i się tym cieszymy w Symulacji:)
Da się? obsługę programów każdy ogarnie sam, zresztą są zapewne dla popularnych programów tutoriale w necie, które też można zamieścić przyokazji (zlinkować)
Zacznę tworzyć budynki i inne pierdoły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:23, 29 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Dobra, zaraz coś wykombinuję Napisze skróconą wersję krok po kroku co i jak od modelu do eksportu itp. Chwilka moment
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:41, 29 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
pawerybs napisał: | Dobra, zaraz coś wykombinuję Napisze skróconą wersję krok po kroku co i jak od modelu do eksportu itp. Chwilka moment |
wdzięczności:]
nie chodzi o obsługe softu 3d, ale samo zaaplikowanie i konwertowanie tego wszystkiego tak, zeby wyszlo w RW;) - powtarzam dla pewnosci:-D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:37, 29 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie stworzyłem tutorial:) Za kilka minut wrzucę go na swoją stronkę do ściągnięcia w PDFie:-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 0:04, 30 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
okej spoko:) to linkuj w nowym temacie w dziale opdowiednim:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|