Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

OBIEKTY PAWERYBSA
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 31, 32, 33  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Obiekty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:29, 22 Paź 2012    Temat postu:

Tak mi się też wydaje... Wtedy każdy może sobie rozciągnąć dany peron wzdłuż toru na odpowiednią długość, a niewidzialny peron ustawić tak żeby ludziki nie właziły nam za dużo w infrastrukturę tylko zajmowały tym co powinny - spacerowaniem, wypatrywaniem pociągu i wsiadaniem do niego (a raczej znikaniem w nim) Wink)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:34, 22 Paź 2012    Temat postu:

dziewne... zauważyliście, ze w trasach np hagen siegen, te ludziki nie włażą w infrastrukturę peronu?

paweł, ale najlepiej zrobić dwie opcje;) jedną z ludzikami drugą bez:) a chodniki super. przydatny byłby wall track suport jakiś inny niż ceglany


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:56, 22 Paź 2012    Temat postu:

XrayPl - jak ładnie to nazwałeś "wall track support" Wink) Masz na myśli płotki, murki i takie tam, tak? Smile No, zamierzam trochę tego zrobić, ale jeszcze w pełni nie rozkminiłem zasady tworzenia loftów, bo wiem, że jak np. chce się zrobić bardziej rozbudowany płot, np. ze słupkami, to te słupki trzeba w niego 'wbudować' wpisując je w odpowiednie miejsce w pliku konfiguracyjnym Blueprint (jakby tworząc link do tego obiektu). Jeszcze mi to nie wychodzi, ale w końcu do tego dojdę.
A co do Hagen Siegen i innych 'wbudowanych' tras.. moim zdaniem włażą dokładnie tak samo. Chyba, że ktoś stosuje peron bez ludzików i nakłada na niego peron niewidzialny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:24, 23 Paź 2012    Temat postu:

Jestem strasznie uparty i jak się zawezmę to nie dam za wygraną! Wink Męczyłem się kilka wieczorów z cholernymi teksturami do obiektów typu loft, które trzeba odpowiednio ustawić, bo inaczej nie pokazuje ich właściwie i w końcu jest oki Smile Do tego nauczyłem się dzisiaj jak podłączać pod model typu loft np. słupki i inne obiekty. tu musiałem np ustawić, że słupki mają się pojawiać na początku i końcu danego odcinka, co 2 metry. Myślę, że efekt fajny. No, to teraz można poszaleć Smile Jeszcze muszę spróbować siatki (jakieś takie parkany), a później PERONY!

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:32, 23 Paź 2012    Temat postu:

wygląda jak normalny, typowy mur:) dałeś czadu! Lepszy niż oryginalne z rw!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:03, 23 Paź 2012    Temat postu:

dzięki! Smile Sam wiesz jak było i jest z symulatorami (także przy MSTS czy Trainz) - jak dadzą Ci narzędzia i się poduczysz to można robić o wiele lepsze rzeczy nić content standardowy Smile Zrobiłem jeszcze kilka murów, a teraz próbuję powalczyć z płotkami typu parkany (czyli trzeba uruchomić kanał alfa!). Będzie za jakiś czas nie zły pakiet! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:04, 23 Paź 2012    Temat postu:

No i w szybkim tempie uzupełnisz polskie obiekty. Stworzysz scenerie, której brakuje w rw do tworzenia polskiego klimatu, klimatu polskiej kolei. Tego starego i poniszczonego szlaku... coś wspaniałego:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:11, 23 Paź 2012    Temat postu:

No, nie zawsze będę miał tyle czasu. U mnie bywa różnie... czekam na kolejnych twórców Smile
jutro po południu jadę służbowo na kilka dni do Lublina. Myślę, że będę miał trochę czasu żeby połazić po mieście i popykać także fotki na tekstury. Także te kolejowe jak się uda Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawerybs dnia Wto 22:13, 23 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:03, 23 Paź 2012    Temat postu:

Oto murki, płoty i chodniki wyprodukowane w ostatnich dniach Smile Właśnie udało mi się zrobić płot z wykorzystaniem kanału alfa Smile Teraz można rzeźbić kolejne Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:17, 23 Paź 2012    Temat postu:

nie wiem, co to alfa i jak Wy o tym rozmawiacie, to wiem, że to nie dla mnie:) wole robić trasy:) ewentualnie mogę się przydać do robienia tekstur (w sensie wycinka pixeli w fotoszopie) Smile

wiem jednak, że płoty rosną jak grzyby po deszczu:) kiedyś pisałem Ci o zapotrzebowaniu na nie i wlasnie cos takiego mialem na mysli:)

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:58, 23 Paź 2012    Temat postu:

Rosną rosną i mam zamiar jak wrócę z delegacji zrobić jeszcze kilkanaście. Tylko chcę fotki porobić takich, że tak powiem, polskich płotów. Myślałem też o nowych płotach PKP jakie można zobaczyć (takie czerwone z żółtym). A kanał alfa Xrayu drogi to kanał w grafice dzięki któremu obiekty mogą być w grach przezroczyste (w różnych odcieniach przezroczystości) lub zawierać elementy, które są przezroczyste. ten płot z żerdzi z przodu jest tak zrobiony. Gdybym miał każdą z tych żerdzi robić osobno to zabrałoby mi to kupę czasu, a poza tym byłoby strasznie pamięciożerne dla komputera. A Ty byś się także przydał do robienia obiektów, a nie tylko czekasz na gotowe Wink A tak na poważnie - każdy kiedyś zaczynał, to może i Ty zaczniesz?
Nie trzeba kupować drogich programów. Ja mam 3d Crafter - kosztuje koło 60$, ale jest też program darmowy. nazywa się Blender i z tego, co widzę w sieci ludzie robią z nim cuda. Poszukaj, poczytaj tutoriale i zacznij coś sobie dłubać. Zacznij od prostszych rzeczy. Dokładnie tak zrobiłem przed ponad 2 laty jak zaczynałem się bawić w dodatki do RW Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawerybs dnia Śro 0:00, 24 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 1:12, 24 Paź 2012    Temat postu:

mam blender ale go nie ogarniam:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:12, 24 Paź 2012    Temat postu:

No wiesz, od razu się wszystkiego nie ogarnia Smile trzeba wziąć poczytać w necie, poszukać tutoriali itp. No chyba, że kupisz sobie 3D Canvas wtedy mogę pomóc. Ja jak nabyłem 3D Canvas 2,5 roku temu nie kumałem nic, ale znalazłem sporo instrukcji w necie i jakoś się pokulało. W tej materii trzeba być cierpliwym, a każda kolejna osoba, która robi dodatki, przyspiesza rozwój polskiej sceny RW. Jeden (jeśli chodzi o nowe obiekty), jak sam wiesz, wszystkiego nie zdziała.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:36, 24 Paź 2012    Temat postu:

No zgadzam się. Ale kiedyś te progsy były prostsze:(

Wiesz co, uważam, że nie można robić wszystkiego. Robię trasę, bo tego jeszcze nie ma. Żadnej polskiej. Był tylko sulejuwek-miłosna, ale wszystko było na płaskim terenie i było krótkie. Tutaj staram się dać z siebie wszystko. Jest już prawie 10 km torów. Jeszcze tylko Gdańsk-zaspa i wypełniam to wszystko domami (czekam na gdańsk główny:DVery HappyVery Happy).

A piszę to po to, żeby powiedzieć po prostu, że przyjdzie kolej też na 3d. Jeśli już to chciałbym też robić modele lokomotyw. Ale to już wyższa matma:P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
keybi
Użytkownik



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:28, 24 Paź 2012    Temat postu:

Ja na razie tutoriale z 3D canvas lecę w wolnej chwili. Jak na razie czarna magia, ale ciało wieloryba już zrobiłem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Obiekty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 31, 32, 33  Następny
Strona 6 z 33

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin