|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafael320
Nowy forumowicz
Dołączył: 04 Gru 2012
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:26, 05 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
A te logo żabki to takie coś nie wyraźne. Mógłbyś dać ciut większą teksturę by lepiej wyglądało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:12, 05 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
nie narzekajcie aż tak:) zwykle tekstury są fotorealistyczne u pawerybsa. Chociaż żabka rzeczywiście się przymazała, ale to moze byc efekt silnika gry, przy pewnym koncie obrotu:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:55, 05 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Tak, "Żabka" jest moim zdaniem wystarczająco duża Tak to wygląda pod pewnym kątem w nocy... Poprawiam właśnie nocne tekstury. Będą bardziej żółtawe z mniej intensywnym światłem, bo te wyglądają jakby każdy miał w domu światła halogenowe Poczytałem sobie na forach RailWorks i niestety to jest ogólny problem nocnych tekstur w grze (myślę, że to jakiś bug, który być może poprawi któraś aktualizacja gry...). Teraz już wiem, że muszę robić tekstury nocne ciemniejsze i z większym kontrastem. Przy większym kontraście widać wyraźniej wnętrza, np. firanki, zasłony, żaluzje itp.
A krytykować sobie można do woli! Krytyka jest ważna, bo służy tylko poprawie. No, chyba, że ktoś uprawia krytykanctwo Niebawem pokażę Wam efekt zmian... P.S. A kolejny dom już prawie gotów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawerybs dnia Sob 18:55, 05 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:46, 05 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
No to cieszy mnie, że wszystko idzie w dobrym kierunku:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:24, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Wrzuciłem właśnie UPDATE mojego pakietu (bardzo przydatnego do budowy miast, ale nie tylko) z elementami miejskimi: płyty chodnikowe/place/trawniki i trochę reklam/neonów. Na prośbę kolegów z Niemiec poprawiłem Shaders i widoczność w grze (z 1000m na 2000m). Zapraszam (nazwa pliku: Pakiet_miejski_02)! [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:31, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
dzięki:) korzystałem z tego:) galeria bałtycka dzięki temu przypomina centrum handlowe;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:44, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
to ściągnij sobie UPDATE, bo stare wersje są trochę ciemne, a przy nowych źródłach światła trzeba było doświetlać je z dołu. Teraz użyłem właściwych Shaders i wszystko wygląda znacznie lepiej i bardziej realistycznie. Poza tym.. uporałem się w końcu z nocnymi światełkami! Wyglądają teraz znacznie cieplej, a nie jak kiedyś - jak światła jarzeniówek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:35, 07 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
już to zrobiłem:) trzeba usuwać to, co mam zainstalowane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:56, 07 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nie, nie trzeba. Program nadpisze nowymi wersjami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:06, 07 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
No właśnie coś długo instalował - dlatego pytam. Nie pokazał listy zainstalowanych, tylko powiedział, że coś takiego już jest po czym długo myślał ale chyba poszło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:51, 07 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Zawsze tak się dzieje przy instalowaniu nowych wersji starych dodatków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:46, 10 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
w jakimś miasteczku w Polsce, wieczorową porą..
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:21, 11 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
nooo! to wygląda nieźle! poprawki są b. realistyczne:) jak fotka;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dragon_Rider
Nowy forumowicz
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:12, 11 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Faktycznie, to wygląda o wiele fajniej Jestem pełen podziwu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:32, 11 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki dzięki dziś wieczorem będę miał w końcu czas na zrobienie jeszcze kolejnych domów do pakietu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|