|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:08, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
no to może Ci niebawem wysiąść bo tworzyć się ich będzie coraz więcej! Zachęcam do ściagnięcia z mojej stronki więcej obiektów (kolejne się robią...) i może stworzenia swoich? Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
keybi
Użytkownik
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:37, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
oj chyba nie trafiłeś dobrze z tym tworzeniem, pewnie gdybym umiał to bym zrobił a nie czekał, aż coś polskiego wyjdzie. Potrafię docenić czyjąś pracę i jak pisałem już gdzieś, jestem gotowy zapłacić za polską mapę. Mogę ewentualnie wspomóc jakimiś zdjęciami. Mieszkam w Kostrzynie nad Odrą. Więc jak coś potrzeba z okolicy, mogę sfotografować (może coś z trasy Berlin-Warszawa?).
Marzy mi się podróż EU07 poprzez polskie scenerie w Railworks. Ehh marzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:34, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
keybi napisał: | oj chyba nie trafiłeś dobrze z tym tworzeniem, pewnie gdybym umiał to bym zrobił a nie czekał, aż coś polskiego wyjdzie. Potrafię docenić czyjąś pracę i jak pisałem już gdzieś, jestem gotowy zapłacić za polską mapę. Mogę ewentualnie wspomóc jakimiś zdjęciami. Mieszkam w Kostrzynie nad Odrą. Więc jak coś potrzeba z okolicy, mogę sfotografować (może coś z trasy Berlin-Warszawa?).
Marzy mi się podróż EU07 poprzez polskie scenerie w Railworks. Ehh marzenia |
Marzenia... ehh za młodu też je miałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:59, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Marzenia są po to żeby je spełniać! Ja dwa lata temu (mniej więcej lipiec 2010) zacząłem sobie dłubać w programie 3D Canvas (chyba się przerzucę w końcu na tą nową wersję 3D Crafter...) i tak metodą prób i błędów, podpatrywania innych, poczytania różnych tutoriali, paru rzeczy się nauczyłem Dobra, trochę się chwalę... ale jak zajrzysz na przykład na największą niemiecką stronę z dodatkami do RailWorks [link widoczny dla zalogowanych] to w dziale DOWNLOADS ponad połowa dodatków jest zrobiona przeze mnie:-) (i prawie wszystkie domy). Sporo bywam w Niemczech ze względu na zawód, poza tym na początku u nas kompletnie nic się nie działo... dopiero nie dawno wraz headderem, XRayem i kilkoma innymi osobami ruszyliśmy forum RW, bo WARTO! Bo właśnie RailWorks ma przyszłość, co już zauważyli wszyscy nasi sąsiedzi! Tylko w Polsce coś niemrawo, ale DO CZASU!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawerybs dnia Czw 18:00, 04 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:58, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
no a moja fikcyjna polska trasa jest na ukończeniu, a poniej (już postanowione i sprawdzone w google) biorę się za trójmiasto. Pewnie z motyką na słońce ale tu jestem i mogę sobie nawet wsiąść do skm-ki i nakręcić film, żeby wiedzieć np. na jakiej wysokości są tory:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:08, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
A ja tymczasem zabrałem się za POLSKIE WSKAŻNIKI Jako pierwszy na warsztat poszedł We 4a Wymiary tablicy znalazłem, gorzej z wysokością słupa, ale zakładam, że powinien to być mniej więcej 1 metr. Wszelkie uwagi mile widziane
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:05, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
myślę, że wysokość słupa nie gra roli, ponieważ można je wsunąć w ziemie i obniżyć. Lepiej za długi slup niż za krótki: niektóre znaki, jak zauważyelm jeżdżąc z głową wystawioną przez okno, są nawet na 2m drągu. Niektóre pogięte... A długie są takie, dlatego, że są wkopane w ziemie niekiedy poniżej torów: porponuje 3 wersje! Sama tablica umieszczona 1.5 m nad ziemią (tak, żeby można ją było"zawiesić na słupie od światla") jedna z długą nóżką i jedna z krótką ewentualnie!
Poza tym do każdego znaku dokładny opis działania, żeby nie trzeba było sprawdzać w google co to znaczy.
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:21, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Oki - tak właśnie sobie myślałem, że zrobimy każdy znak w wersji ze słupem i bez i w wysokości takiej, że będzie można go także wbić w ziemię A opisy będą. Spokojna głowa!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:38, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Wskaźnik WE4 w 5 wersjach w grze gotowy Pierwsze koty za płoty
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:46, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
no super... aja kombinuję, jak zdobyc pelna wersje:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:59, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
a ja walczę jak zrobić polskie wskaźniki 28, czyli wskaźniki szybkości - wszystko już mam: wymiary, tekstury, tylko nie wiem do końca jak się je tworzy. Jakby ktoś coś wiedział (jakiś link) prosze plizzz o info!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:49, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
No to jak zrobisz to, to pewnie też ogarniesz jak zrobić tablice z nazwą miasta na peronie tak, zeby dało sie ja wpisywać ręcznie jak cyfrę w milepost'cie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:56, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Wiesz, powoli wchodzę w wyższy wymiar budowania obiektów w RailWorks może się uda... czas pokaże...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:17, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
no widzę wyglądają jakby były zrobione przez wydawców gry: )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:23, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Już mi tak nie wlewaj a tak poważnie.. udało mi się zrobić wskaźnik szybkości, ale niestety, na razie (nie wiem dlaczego) nie pokazuje szybkości... jedynie daje informację dla pociągu. Ale pracuję nad tym:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|