 |
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:20, 03 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
ten pan jest do mnie kompletnie nie podobny Taa, strasznie mnie wzięło na płotki i murki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:37, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Hej,
właśnie wrzuciłem na [link widoczny dla zalogowanych] paczkę 26 płotków i murków Myślę, że najpóźniej jutro będą do ściągnięcia (także, OCZYWIŚCIE, przez moją stronę). Warto zajrzeć do pliku READ_ME.pdf gdzie znajdziecie dokładne informacje o poszczególnych płotkach. W pakiecie znajdziecie także sporo dodatkowych elementów do płotów/murów, np. do większości pojedyncze słupki/elementy murów (myślę, że przydatne kiedy chcemy np. jakiś murek skrzywić itp.). Oto finalna wersja pakietu (na fotce nawet nie zmieściło się wszystko...).
P.S. ponieważ mam masę porobionych ostatnio zdjęć kolejnych płotów, ogrodzeń itp. jest szansa, że już za czas jakiś pojawią się kolejne
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:07, 07 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Człowiecze! Brak mi słów. Gratuluję! Kilka z nich (ze screenshotu oceniając) zrobi na 100% mega karierę w necie;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:03, 07 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki Premiera na rail-sim.de nastąpiła w nocy, a od teraz płotki i murki można ściągać także z mojej strony: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:50, 08 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
zainstalowane! przetestowane i chyba znowu muszę to powiedzieć: railworks oryginały mogą się schować. Proste, ładne, fotorealistyczne rzeczy zrobiłeś. I o to chodzi;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:41, 08 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Hej Dzięki xray! Często tak bywa, tak było np. w MSTS, że rzeczy, które robili do gry fani, okazywały się ładniejsze i lepiej wykonane niż assetsy już wbudowane...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:17, 08 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
czym to jest spowodowane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:31, 08 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Bo fani to robią z miłości do kolei i w swoim wolnym czasie, a producenci często robią jak najwięcej jak najszybciej i nie koniecznie jest to dobrej jakości. Mają napięte terminy no i chcą zarabiać kasę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:47, 09 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
A myślałem, że bardziej chodzi im o benchmark:) ale w sumie pewnie w dużym stopniu jest tak, jak mówisz:) Zważmy też na to, że tworzą rzeczy pod kompletne trasy, a nie uniwersalny sprzęt... więc też mają dużo do odwzorowania;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:54, 09 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
No, nie zawsze robią obiekty pod konkretne trasy. Zobacz ile np na trasie Hagen-Siegen jest powtarzających się elementów. Np. Ciągle te same domki... już się czasem słabo robi, bo używają na całej trasie może z 30 typów. Nudny ogólnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:28, 09 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
no tak, ale to im własnie daje krótszy preload;) i mnie ram obciąża, co na slabych kompach daje większą płynność. Tak miałem na hagen siegen i horse shoe curve. Jedno było płynne drugie ledwo chodziło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:59, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
6 nowych obiektów infrastruktury PKP (no, może 5, bo ta buda po lewej może być czymkolwiek..) zrobione dzisiaj, bo w końcu ponownie znalazłem czas Do tego wskaźnik W4 póki co w dwóch wersjach... to be continued...
P.S. Skontaktowałem się z Gordonem i mam dostęp do bramek i trakcji PKP + sygnały. Zgodził się żebym spróbował je przekonwertować do RailWorks! Zobaczymy co z tego wyjdzie...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:50, 16 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
super;) jutro zainstaluję, bo właśnie wróciłem z delegacji i padam z nóg... gratulacje!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:11, 16 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Spokojnie xRay jeszcze ich nie ma do ściągnięcia... to zapowiedź kolejnych pakietów Ja zawsze zbieram po ileś i dopiero wrzucam do ściągnięcia. Trzeba ludziom zaostrzać apetyty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:10, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Kolejna nastawnia do nowego pakietu w 95% gotowa Muszę tylko lekko poprawić dach i dodać tekstury nocne. Kolejne 2-3 budynki + może kilka wskaźników w weekend
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|