|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:39, 01 Paź 2012 Temat postu: kwhistler i jego nieudana trakcja |
|
|
My tu gadu-gadu, tymczasem na warsztacie
[link widoczny dla zalogowanych]
Model wykonał kumpel, ja będę teksturował.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez headder dnia Czw 11:00, 04 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:28, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
jak chcesz zdjęcia pisz! mieszkam k. torów!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:43, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ty no czad panowie! Cieszę się, bo powoli zabieram się za jakąś polską trasę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:35, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ehh, model po przeniesieniu do RW, czy po wyrenederowaniu to masakra. Kumpel nie jest jednak taki zdolny jak myślałem, więc zabiorę się za konwersję słupów od Gordon'a Freeman'a na którą mam zgodę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:07, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Czekam z niecierpliwością, bo sam się na tym kompletnie nie znam... Ale za to pod koniec tygodnia wezmę się za dalsze produkcje kolejowe PKP:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 1:39, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
jak chcecie zdjęćia to piszcie- ponawiam apel bo mieszkam k. torów
oraz
fajnie byloby miec jakis tutorial do canvasa albo craftera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:24, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Jak znajdę czas (bo pracuję na uczelni i zaczął się rok akademicki więc chwilowo mam mały sajgon...) to zrobię tutoriale do 3D Canvas (podobnie to wygląda w 3D Crafter): na razie takie podstawowe, żeby można było od czegoś zacząć. Ale od razu mówię - nie znam się na tworzeniu obiektów typu sygnały czy modele kolejowe, tzn. nigdy ich nie robiłem; może kiedyś się podszkolę
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:40, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
okej, na początek trzeba zacząć od czegoś bardzo prostego, właśnie typu domek. Już obczaiłem jak np. przesunąć ściany itp., ale nie wiem jak zrobić, aby wymiary obiektu w grze zgadzały się z rzeczywistościa, żeby np. nie wyszedł mi domek wielkości piłki do baseballa:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:45, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Niestety... konwersja modeli do RW z formatu shape, kończy się tym iż model jest konwertowany do jak najprostszej postaci.
Już w 3DS Max'sie widziałem "glitch'e" na modelu, ale liczyłem się z tym, że może w grze będzie to wyglądać lepiej... No cóz nie udało się, tak wygląda np. jeden z modeli słupa przeniesionych do RW. W sumie konwersja każdego kończyła się w ten sam sposób. Już w 3ds Maxie czy nawet Crafterze lub Canvasie model wyglądał tak samo, zbugowany, topornie prosty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie pozostaje mi nic innego jak zrobić to samemu. Postaram się to zrobić metoda kalkomanii, w celu odzwierciedlenia wymiarów słupa etc.
Jeśli mi się nawet uda w miarę to realnie zrobić, to będą to dosyć proste słupy. Na pierwszy ruch idą betonowe słupy trakcyjne. Bramki natomiast to będzie już zapewne mega challenge
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez headder dnia Śro 14:15, 03 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:28, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
W 3D Crafter/Canvas musisz zrobić odpowiednie ustawienia. inaczej nic Ci nie wyjdzie Myślę, że dzisiaj uda mi się zrobić jakiś prosty tutorial. Najlepsze są ustawienia jak widać na załączonym obrazku. UNITS oczywiście muszą być meters. Więcej w tutorialu.
[link widoczny dla zalogowanych]
a tak przy okazji... te tutoriale o konwersji widziałeś?
http://www.youtube.com/watch?v=5o-P0d2hoDI
http://www.youtube.com/watch?v=m3kNY4nz2Ag
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawerybs dnia Śro 16:30, 03 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:34, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Tak widziałem, niestety odnosi się on do obiektów typu lokomotywa, czy też budynków, gdzie obiekty są na tyle duże, aby konwerter był w stanie je łatwo obrobić.
Ja zrobiłem trick, przekonwertowany słup wrzuciłem do 3ds wczytując z niego także "unity", bo wysokościowo w RW pasował.
Obok niego stworzyłem swój własny słup, po czym tamten przekonwertowany usunałem.
O to efekt:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez headder dnia Śro 16:35, 03 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:01, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Czekaj, bo nie rozumiem... I? Z fotki nic nie wynika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:06, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Po prostu tworzę model od słupa samemu i od podstaw, na razie muszę rozkminić problem wysokości modelu tj. czemu ów model po eksporcie, fruwa w powietrzu mimo iż rzekomo ustawiony jest do ziemi oO
Tak wygląda po prawidłowym osadzeniu go (filar w połowie powinien być pod ziemią):
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez headder dnia Śro 18:24, 03 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:14, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Tworzę właśnie tutorial, który powinien Ci pomóc z wkopywaniem w ziemię obiektów Wygląda to całkiem nice!
TUTORIAL gotowy! Się zawziąłem )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawerybs dnia Śro 20:50, 03 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|