 |
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zaxu
Nowy forumowicz
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 4:45, 01 Paź 2015 Temat postu: Dodatki Zaxu... czyli najpierw drobnostki. |
|
|
Witam.
Od niedawna tworzę w 3D Studio Max 2016 taki mały dodatek na mapę:
Jest to Ursus C-385. Zastanawiam się czy nie będzie miał za dużo Poly, chociaż TS2015 z tego co widziałem to umie dużo utrzymać. Za wszelakie porady podczas procesu tworzenia moich dodatków będę wdzięczny.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu K
Zasłużony użytkownik
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:30, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
A i owszem. Potrafi dużo utrzymać. Kiedyś czytałem że maksymalna liczba poly na model to około 20 tysięcy poly a więc trzeba się napracować by taki wynik uzyskać . Dobrze wiedziec że jest kolejna osoba która coś robi do RW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:24, 02 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Super! Ja też się cieszę Czekamy więc na kolejne etapy i efekt końcowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zaxu
Nowy forumowicz
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 3:26, 04 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Witam
Ursus powoli nabiera kształtu, dzisiaj znowu usiadłem i dorobiłem kilka elementów chyba najdłużej zajęły mi tylnie koła ponieważ nie do końca chcą współpracować :/ na przednich zastosowałem filtr dostępny w 3ds max'ie o nazwie NURMS a na tylnich nie da się go zastosować bo te koła wyglądają śmiesznie, może wy macie jakieś pomysły ? No chyba żeby usunąć ten filtr i zostawić takie kanciate a tekstury zrobią swoje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zaxu dnia Nie 3:27, 04 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daplo4
Nowy forumowicz
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 5:47, 04 Paź 2015 Temat postu: max |
|
|
witam
model fajnie sie zapowiada ale prosze opisz jak wyeksportujesz z tego maxa plik do gry ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zaxu
Nowy forumowicz
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:23, 04 Paź 2015 Temat postu: Re: max |
|
|
daplo4 napisał: | witam
model fajnie sie zapowiada ale prosze opisz jak wyeksportujesz z tego maxa plik do gry ? |
Tego jeszcze nie wiem, jak się z Max'a nie da to wczytam projekt w blenderze i z blendera wyeksportuje bo chyba się da.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu K
Zasłużony użytkownik
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:55, 04 Paź 2015 Temat postu: Re: max |
|
|
Zaxu napisał: | daplo4 napisał: | witam
model fajnie sie zapowiada ale prosze opisz jak wyeksportujesz z tego maxa plik do gry ? |
Tego jeszcze nie wiem, jak się z Max'a nie da to wczytam projekt w blenderze i z blendera wyeksportuje bo chyba się da. |
Jak wyeksportować do igs pisze nawet na stronie 3ds maxa
[link widoczny dla zalogowanych]
1. Wybierz obiekt od wyeksportowania.
2. Wybierz z menu aplikacji (Application menu) Export
3. Wybierz miejsce zapisu wyeksportowanego modelu
4. Nadaj nazwę
5. Kliknij Zapisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zaxu
Nowy forumowicz
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 1:16, 06 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Model gotowy, teraz tylko czeka na tekstury
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zaxu
Nowy forumowicz
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:35, 15 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Witam,
Chciałem przekazać wam że chwilowo mam małe zamieszanie w "Realnym Życiu" wrócę do 3DS'a i skończe Ursusa jak tylko będę miał chwilę czasu. Jak ktoś z was ma jakieś tekstury do tego Ursusa to śmiało może przesyłać mi je na PW.
Pozdrawiam i przepraszam za małą aktywność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:04, 31 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Jakby co to pisz do mnie. Gotowy model mogę potem opublikować na mojej stronie. Jakbyś miał problem z eksportem do .igs to daj znać. Można ewentualnie spróbować eksportu przez Blender.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
series
Nowy forumowicz
Dołączył: 17 Gru 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:33, 31 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
pod wrażeniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|