|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
u99artur
Użytkownik
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:41, 03 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
ja wiem, że obiekty a nie trasa i dlatego pytam - do czego zwykłemu graczowi takie obiekty mogą się przydać? Bo jasnym by było jeśli byłyby polskie trasy, że mamy nowe fajne obiekty do tych tras... czy raczej chodzi o to, że kompletujecie powoli elementy, z których kiedyś być może powstanie polska trasa? Jak to drugie to nie mam więcej pytań
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez u99artur dnia Pon 10:46, 03 Sie 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu K
Zasłużony użytkownik
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:36, 03 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
u99artur napisał: | ja wiem, że obiekty a nie trasa i dlatego pytam - do czego zwykłemu graczowi takie obiekty mogą się przydać? Bo jasnym by było jeśli byłyby polskie trasy, że mamy nowe fajne obiekty do tych tras... czy raczej chodzi o to, że kompletujecie powoli elementy, z których kiedyś być może powstanie polska trasa? Jak to drugie to nie mam więcej pytań |
Komuś się przyda a komuś nie. Raczej tu chodzi o kompletowanie różnych obiektów i pokazanie ludziom że to nie takie trudne. Jakby się zebrało kilka osób to może kiedyś ruszy budowa. Ja np wziąłem się za pojazdy. Jak zrobię wystarczającą ilość to wydam drogi po których się poruszać będą te pojazdy i będzie taki polski klimat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
u99artur
Użytkownik
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:42, 03 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
ok, to pracujcie dalej a swoją drogą przecież cała ta ekpia ciągnie potężną kasę za każdą trasę - może jakas grupa by się zebrała i normalnie za kasę na zlecenie zrobiła tras polską czy polsko-niemiecką np. Poznań-Berlin?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:56, 03 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
@u99artur ja od dawna robię różne obiekty. Swojego czasu (z 3 lata temu) zrobiłem sporo obiektów PKP, ale niestety oprócz Kolegów, którzy zrobili tory i trakcję (są na mojej stronie), nie wiele się zmieniło. Już dawno straciłem nadzieję, że coś się zmieni, ale robię swoje. Wiem, że chociaż w Niemczech, mojej drugiej 'ojczyźnie' jestem doceniany...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
u99artur
Użytkownik
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:21, 04 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
pawerbys - wiem, że robisz a co do docenienia to w Niemczech jesteś doceniany pewnie dlatego, że są w TS trasy niemieckie i Twoje obiekty ktoś tam może do czegoś wykorzystać. a u nas póki nie powstaną polskie trasy co komu po polskich obiektach? nic... stąd trudna Twoja walka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu K
Zasłużony użytkownik
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:51, 04 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
u99artur napisał: | pawerbys - wiem, że robisz a co do docenienia to w Niemczech jesteś doceniany pewnie dlatego, że są w TS trasy niemieckie i Twoje obiekty ktoś tam może do czegoś wykorzystać. a u nas póki nie powstaną polskie trasy co komu po polskich obiektach? nic... stąd trudna Twoja walka |
W końcu Polak chce tylko brać ale od siebie nic nie da
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
u99artur
Użytkownik
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:36, 04 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Krzychu K napisał: |
W końcu Polak chce tylko brać ale od siebie nic nie da |
Ej, kolego, chyba też trochę nie rozumiesz - w Niemczech to myślisz że 50% graczy siedzi i dłubie obiekty czy coś tam? Ja mam rodzinę, różne hobby i zajęcia, z których jeden element to pociągi. Lubię sobie pograć i chętnie pograłbym w polską trasę. Ktoś zrobi to fajnie, nie zrobi to trudno, a najlepiej jakby ktoś zrobił to profesjonalnie i tak jak muszę zabulić za inne trasy tak bym zabulił za polską i tyle...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu K
Zasłużony użytkownik
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:13, 04 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
u99artur napisał: | Krzychu K napisał: |
W końcu Polak chce tylko brać ale od siebie nic nie da |
Ej, kolego, chyba też trochę nie rozumiesz - w Niemczech to myślisz że 50% graczy siedzi i dłubie obiekty czy coś tam? Ja mam rodzinę, różne hobby i zajęcia, z których jeden element to pociągi. Lubię sobie pograć i chętnie pograłbym w polską trasę. Ktoś zrobi to fajnie, nie zrobi to trudno, a najlepiej jakby ktoś zrobił to profesjonalnie i tak jak muszę zabulić za inne trasy tak bym zabulił za polską i tyle... |
Nie chciałem żebyś się uraził
Póki co tworzenie rzeczywistej czy fikcyjnej mapy jest dla większości trudne i czasochłonne. A większość nie ma tyle czasu. Ot dlatego nikt się za nie zabiera. Ja sam szczerze mówiąc zabierałem się do zrobienia CMK. Nawet gdzieś mam profil linii. Niestety nie wiem z którego roku i czy jest nadal aktualny. W dodatku trochę wkurza mnie edytor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
u99artur
Użytkownik
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:00, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Ok... w porządku może kiedyś... ktoś...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweuek
Użytkownik
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:42, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy mam rację ale wydaj mi się że największą blokadą przed rozpoczęciem budowy trasy choćby króciutkiej na początek jest brak sygnalizacji a to już wyższa szkoła TS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu K
Zasłużony użytkownik
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:36, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
paweuek napisał: | Nie wiem czy mam rację ale wydaj mi się że największą blokadą przed rozpoczęciem budowy trasy choćby króciutkiej na początek jest brak sygnalizacji a to już wyższa szkoła TS |
No niestety. Sygnalizacja = skrypty. A skryptów chyba nikt nie umie pisać a bez nich niewiele zrobisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu K
Zasłużony użytkownik
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:05, 02 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Trochę dawno mnie tu nie było wiec chyba pora coś dodać nowego
1. Aktualizacja
Aktualizacja jest dla mojej pierwszej paczki VehiclePack01
Każdemu kto pobrał tą paczkę pojazdów sugeruję pobranie aktualnej wersji tych pojazdów zwłaszcza jak po aktualizacji gry pojazdy znikają.
Co się zmieniło:
- nazwy wyświetlane w grze są krótsze i z prefiksem KK_ dzięki czemu wszystko będzie przy sobie
- dodałem nowy język: Niemiecki
- dodałem teksturę rozbłysków dzięki czemu światła wyglądają lepiej
- dodałem nowe pojazdy: Ambulans P, Ambulans S i Radiowóz z syrenami (wszystko sprintery)
- zmieniłem maksymalny poziom detali z 1 na 5 (Detail level generation range)
Link: [link widoczny dla zalogowanych]
2. Nowe modele
Oczywiście aktualizacja to nie wszystko co ostatnio zrobiłem.
Nowe Pojazdy:
14 samochodów Volkswagen Maxi
15 autobusów miejskich z animacjami i widokiem nocnym
W paczce znajdziesz różne rodzaje Solarisów, SU 8.9, SU 10, SU 12, SU 15 i przegubowce SU 18 czyli na chwilę obecną to wszystkie wersje jakie są obecnie produkowane
Starałem się ja mogłem by modele były realistyczne dlatego też każdy autobus ma własną animację na wyświetlaczu, prawdziwy numer taborowy i przynajmniej raz jechały na linii którą mają wyświetloną na przedniej zewnętrznej tablicy kierunkowej.
Szczegółowa zawartość pokazana na filmie: https://www.youtube.com/watch?v=k3uD7QpG5TU
Link: [link widoczny dla zalogowanych]
Uwaga!
Autobusy mają dużo ilość poly więc nie radzę przesadzać z ustawianiem ich na mapie
Wszystkie pojazdy dostępne w wersji standard(ze światłami) oraz w wersji parked (bez świateł)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzychu K dnia Pią 23:01, 02 Paź 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:23, 11 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
@Krzychu K dzięki za maila. Jestem teraz mega zajęty, ale jak troszkę się u mnie uspokoi paczkę wrzucę także na swoją stronę. Dzięki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu K
Zasłużony użytkownik
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:16, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Link: [link widoczny dla zalogowanych]
Kolejne dodatki do pobrania. Tym razem są to znaki drogowe i sygnalizacja świetlna
W sumie ponad 1000 elementów.
W paczce znajdziesz:
92 Znaki ostrzegawcze:
43 znaki na słupku
43 same znaki bez słupka
6 znaków na słupku krótkim
287 znaków zakazu:
143 znaki na słupku
143 znaki bez słupka
1 znak na słupku krótkim
56 znaków nakazu:
26 znaków na słupku
26 znaków bez słupka
4 znaki na słupku krótkim
152 znaki informacyjne:
76 znaków na słupku
76 znaków bez słupka
27 elementów bezpieczeństwa ruchu:
4 barykady drogowe duże i 4 barykady małe o wymiarach 1,25m/1,75m/2,25m/2,75m
12 tablic kierunkowych o wymiarach 1,8m/2,4m/3m
4 znaki wskazujące kierunek ( w tym 2 podświetlane z lekką animacją)
2 słupki U-21 (w tym 1 z animowanym światłem)
1 pachołek
7 tabliczek do znaków
3 słupki do znaków
Znaki poziome w malowaniu standardowym i żółtym w wersji nowej krótkiej i długiej
47 znaków w wersji nowej
47 znaków w wersji starej
14 znaków poziomych które można spotkać w wersji pionowej:
Sygnalizacja świetlna:
149-elementowy zestaw do tworzenia własnej sygnalizacji świetlnej. W skład zestawu wchodzą:
8 słupów do zawieszenia sygnalizacji
20 animowanych sygnalizatorów wraz z poświatą z 4 animacjami
2 sygnalizatory strzałka w lewo i strzałka prawo z 4 animacjami
4 sekundniki pokazujące czas do zielonego oraz czas zielonego
1 sygnalizator z migającym żółtym światłem
1 sygnalizator dla pieszych z 4 animacjami
1 sygnalizator dla rowerzystów z 4 animacjami
Dodatkowo w zestawie są sygnalizatory całkowicie wyłączone oraz wyłączone czasowo (migające światło)
W zestawie również gotowe sygnalizacje świetlne stworzone specjalnie dla linii tramwajowej budowanej przez Lxd2-352
58 sygnalizacji z 4 animacjami
I coś na deser.
Punktowe elementy odblaskowe. O w barwie białej, żółtej i czerwonej. Ustawia się je na drodze by generowały lepszy zarys drogi zwłaszcza na niebezpiecznych łukach.
A oto efekt:
Dziękuję za uwagę
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:24, 30 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Super! niedługo znajdą się na mojej stronie Prześlij mi proszę pliki (jeśli możesz) na mojego maila. Mam zaległości jeśli chodzi o twoje obiekty, ale niebawem je uzupełnię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|