|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
detlaw2
Użytkownik
Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:27, 01 Sty 2018 Temat postu: Train Sim World |
|
|
Czy ktoś z was próbował już może Train Sim World?
Osobiście zakupiłem i muszę powiedzieć,że jestem pozytywnie zaskoczony, szczególnie dodatkiem Rapid Transport, obsługa i jakość wykonania Talenta 2 jest moim zdaniem bez porównania lepsza niż w TS2018 mimo,że obs są od DTG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
capello23
Nowy forumowicz
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:03, 01 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Ponoć nowy rapid zbiera słabe oceny np. z powodu zbyt niskiego tłoku na trasie czy też braku odczucia prędkości, większość nie poleca tej najnowszej części
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
detlaw2
Użytkownik
Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:14, 01 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
capello23 napisał: | Ponoć nowy rapid zbiera słabe oceny np. z powodu zbyt niskiego tłoku na trasie czy też braku odczucia prędkości, większość nie poleca tej najnowszej części |
Moim subiektywnym zdaniem faktycznie jak na S-bahn to pasażerów mało, bardziej to przypomina nasze muchowozy z PKP jak chodzi o frekwencję.Natomiast co do odczucia prędkości w czasie jazdy moim zdaniem jest ok. Miałem okazję jechać talentem 2 w realu i jest całkiem realistycznie.
Dodałbym jeszcze,że brakuje trochę innych pociągów na trasie...szczególnie,że okolice Lipska to bardzo ruchliwy węzeł kolejowy. A DTG ma masę gotowego taboru z TS18. Nie wierzę,że nie mogli przenieść części z tego do TSW. Obym się mylił,że zapełni się dopiero jak DTG zacznie robić DLC z taborem DB
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
capello23
Nowy forumowicz
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:16, 01 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie, czuć tę różnicę między TS, a nowymi częściami od nich?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
detlaw2
Użytkownik
Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:33, 01 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
capello23 napisał: | Mam pytanie, czuć tę różnicę między TS, a nowymi częściami od nich? |
Zależy co rozumiesz pod tym pojęciem.
Na plus w porównaniu do TS2018:
-W zadaniach od CSX przy pracach manewrowych jest trochę chodzenia po torowiskach w celu sprzęgania/rozprzęgania składów na stacjach towarowych, ręczne przekładanie części rozjazdów(trzeba wyjść z loka i podejść do wajchy),
- W przeciwieństwie do TS-a można poruszać się swobodnie po składzie/kabinie, wyjść z pociągu w celu dokonania potrzebnych czynności w zadaniu jak wyżej. W trybie Quick drive można wsiąść do pociągu również jako pasażer a nie tylko maszynista, tryb wyboru jest przy w czytywaniu + jako pasażer tez można w czasie jazdy przejąć sterowanie składem.
- Sterowanie lokami/EZT/SZT wymaga obsługi i włączenia większej ilości urządzeń niż w typowym loku w TS (Sterowanie w TSW jest bardziej jak w lokach advance od Virtual Railroads, HRQ)
- W słoneczną pogodę całe otoczenie i pociąg wygląda niesamowicie
Na minus:
-Jak ktoś nie lubi to może denerwować na sztywno włączony motion blur (choć w necie jest do znalezienia opis jak go wyłączyć),
-Tory 3D maja tak zrobiony LOD,że niestety granica przechodzenia między Wysokim LOD, a torami sprawia,że widać przejście z kabiny w czasie jazdy(Szczególnie w dodatku rapid transport),ale nie jest to jakoś uciążliwe.
Na tę chwilę to chyba tyle, jak chodzi o takie najbardziej widoczne rzeczy. Ogólnie są tylko 3 trasy i mniej taboru niz w TS,ale wydaje mi się,że mimo wszystko tutaj DTG zagrało na jakość a nie ilość
TS:
TSW
myślę,że widać różnicę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez detlaw2 dnia Pon 21:36, 01 Sty 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze/Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:32, 01 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
I tak wygląda sztucznie i jest cholernie drogie. Ja czekam obecnie na nowy symulator Railway Project One czyli w skrócie RP1. Nad tym symkiem pracuje ułamek ludzi którzy pracowali nad projektem Train Driver 2. A i czy ja dobrze widze na screnie z TSW że drut jezdny nie jest przyczepiony do wysięgnika? XD Taki poważny i realistyczny symek gdzie wszystko jest perfekcyjne. Dobra koniec. A tak na poważnie grałem u znajomego i bardzo się zawiodłem ilością taboru kolejowego.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szymonbiniek2002 dnia Pon 23:35, 01 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
detlaw2
Użytkownik
Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:49, 01 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
szymonbiniek2002 napisał: | I tak wygląda sztucznie i jest cholernie drogie. Ja czekam obecnie na nowy symulator Railway Project One czyli w skrócie RP1. Nad tym symkiem pracuje ułamek ludzi którzy pracowali nad projektem Train Driver 2. A i czy ja dobrze widze na screnie z TSW że drut jezdny nie jest przyczepiony do wysięgnika? XD Taki poważny i realistyczny symek gdzie wszystko jest perfekcyjne. Dobra koniec. A tak na poważnie grałem u znajomego i bardzo się zawiodłem ilością taboru kolejowego. |
Ja tam nie zauważyłem,żeby trakcja "lewitowała"
co do ceny,skorzystałem z promocji na steam za pakiet CSX heavy haul + wszystkie dlc. Za cene bez promocji tez bym nie kupił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu K
Zasłużony użytkownik
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:02, 02 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
szymonbiniek2002 napisał: | A i czy ja dobrze widze na screnie z TSW że drut jezdny nie jest przyczepiony do wysięgnika? XD Taki poważny i realistyczny symek gdzie wszystko jest perfekcyjne. Dobra koniec. A tak na poważnie grałem u znajomego i bardzo się zawiodłem ilością taboru kolejowego. |
To źle widzisz bo trakcja jest przymocowana
Co do ilości taboru. W TS na początku też tego nie było za dużo. To co widzisz obecnie było tworzone systematycznie przez ostatnie 8-9 lat. Nie wiem ile taboru chciałbyś mieć po 9 miesiącach od premiery.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
detlaw2
Użytkownik
Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:11, 02 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Krzychu K napisał: | szymonbiniek2002 napisał: | A i czy ja dobrze widze na screnie z TSW że drut jezdny nie jest przyczepiony do wysięgnika? XD Taki poważny i realistyczny symek gdzie wszystko jest perfekcyjne. Dobra koniec. A tak na poważnie grałem u znajomego i bardzo się zawiodłem ilością taboru kolejowego. |
To źle widzisz bo trakcja jest przymocowana
Co do ilości taboru. W TS na początku też tego nie było za dużo. To co widzisz obecnie było tworzone systematycznie przez ostatnie 8-9 lat. Nie wiem ile taboru chciałbyś mieć po 9 miesiącach od premiery. |
Dokładnie TSW to świeżynka, jakby nie patrzeć, ciekawe czy DTG umożliwi tworzenie taboru tak jak można to zrobić to TS-a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze/Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 1:54, 02 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
oto latający drut jezdny. Od takiej gry powinno się perfekcji wymagać. Wiem że to jest śmieszne no ale sami zobaczczie że nie trzyma się mocowania ten drut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
detlaw2
Użytkownik
Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 4:39, 02 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
szymonbiniek2002 napisał: | oto latający drut jezdny. Od takiej gry powinno się perfekcji wymagać. Wiem że to jest śmieszne no ale sami zobaczczie że nie trzyma się mocowania ten drut. |
Nie wspomnę na ilu płatnych i to słono trasach w TS-ie trakcja lewitowała
Więc sorry,ale to już czepianie się detali na siłę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu K
Zasłużony użytkownik
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:01, 02 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Przepraszam ale ja nadal nie widzę by coś lewitowało w powietrzu. Może jestem ślepy. Porównaj to proszę z tym: [link widoczny dla zalogowanych] i powiedz co się nie zgadza
---
Już chyba wiem o co Ci chodzi. Chodzi Ci o to że druty jezdne nie są przymocowane do odciąga słupa? Jeżeli zasada budowy trakcji w TSW jest ta sama co w TS to nie ma się co dziwić.
P.S Przydałoby się lepsze zdięcie by ocenić czy trakcja jest przymocowana czy też nie.
Na tym zdjęciu [link widoczny dla zalogowanych] widać ż trakcja jest idealnie przymocowana.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzychu K dnia Wto 16:15, 02 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:33, 16 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Cały czas planowane jest wydanie edytora do TSW, biorąc pod uwagę elastyczność silnika UE4, będzie można spodziewać się wysypu modów
Marzy mi się jakaś nowa trasa np z Rosji, Chin. Bo ciągle jedynie USA, Niemcy i Anglia........
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze/Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:57, 16 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
A Polska to niby co
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robwor
Użytkownik
Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:27, 16 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
headder napisał: | biorąc pod uwagę elastyczność silnika UE4 |
Z tą elastycznością to bym się wstrzymał. Sama nauka Blueprintu w UE4 to nauka na lata
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|