Q_Hunter_Q
Użytkownik
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:19, 22 Gru 2015 Temat postu: poprawianie blueprint - pytanie do ekspertów |
|
|
Witam,
Ostatnio DTG wydało poprawkę do DB BR 442 Talent 2 i mam wrażenie, że coś nie do końca poszło z planem wydawcy. Po bliższym zapoznaniu się z tym modelem widzę, że miał on naprawdę fajny potencjał. Mamy możliwość usłyszenia szumu jakiegoś kompresora czy przetwornicy ale tylko wewnątrz kabiny, gdy pojazd jest załączony na postoju - i to jest fajne. Na zewnątrz natomiast nic nie słychać, choć jak się okazało jest odpowiedni audio proxy blueprint odpowiedzialny za takowy dźwięk kompresora. Siedziałem i analizowałem wszystkie ID i wydają się w porządku. Wszystko ładnie zdefiniowane zaczynając od blueprint'a pojazdu, przez audio blueprint a kończywszy na audio proxy blueprint.
W sumie to samo dotyczy dźwięku wycieraczek, jak odsłuchałem dedykowane pliki .dav to dają fajny szur po szybie a w grze tego nie uświadczymy.
Czy jest coś o czym nie wiem, jakiś parametr, który może powodować, że blueprint jest ignorowany? Czy ktoś ma doświadczenie na tym polu?
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|