|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mat
Użytkownik
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:37, 04 Lip 2015 Temat postu: Export obiektów z TSa |
|
|
Ktoś wie jaki format mają obiekty do TSa? Czym mogę je otworzyć? Bo chciałbym niektóre budynki wyeksportować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu K
Zasłużony użytkownik
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:09, 04 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chcesz stworzyć dodatek:
TS obsługuje pliki .igs
Tak więc musisz posiadać jeden z 3 możliwych programów 3D:
Blender z pluginem
3d Crafter PRO
3dsMax
Domyślam się że jak większość nie posiadasz (o ile w ogóle ktoś to tutaj posiadania) 3dsMax'a ani 3d craftera pro więc tutaj jest plugin do blendera
[link widoczny dla zalogowanych]
W paczce jest opisane jak dodać plugin, jak wyeksportować plik itp
Jeżeli nie chcesz nic tworzyć ino podglądać:
polecam RW Tools jest płatny (20 uruchomień free) ale tani 3$
Dzięki niemu możesz podglądać tekstury pliki bin, xml itp
A gotowe obiekty mają format:
model - GeoPcDx
tekstura - TgPcDx
konfiguracja - bin i xml
skrypty - out
I raczej innym programem niż RWTools ich nie otworzysz
link do RWTools
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mat
Użytkownik
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:54, 05 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Napisałem że chcę wyeksportować z TSa a nie do TSa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:20, 05 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Wtedy potrzebujesz programu RWTools . Wszystko masz w poście Krzychu K powyżej. Czytamy ze zrozumieniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mat
Użytkownik
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:49, 08 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
No właśnie RW Tools nie pozwala otworzyć modelu ani go wyeksportować. Jedynie można se teksturę zapisać (co już zrobiłem).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu K
Zasłużony użytkownik
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:22, 08 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Mat napisał: | No właśnie RW Tools nie pozwala otworzyć modelu ani go wyeksportować. Jedynie można se teksturę zapisać (co już zrobiłem). |
Raczej nie ma szans na wyeksportowanie gotowego modelu by była możliwość jego edycji/podglądu 3D no chyba że 3ds Max ale wątpię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:54, 09 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Także nie sądzę żeby była taka możliwość. Raczej twórcy chcą chronić swoje obiekty. To już lepiej napisać do wybranych autorów i poprosić ich o przesłanie uniwersalnych plików 3D (np. 3ds max itp.) i ewentualną zgodę na konwersję do innego symulatora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mat
Użytkownik
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:30, 10 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Raczej trudno będzie o zgodę od DTG albo Just Trains Głównie mi tu chodzi o Angielskie obiekty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:11, 10 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli chciałbyś wykorzystać obiekty komercyjne (odpłatne) w innej grze to tak czy siak musiałbyś za to zapłacić licencję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|