Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Export obiektów z TSa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mat
Użytkownik



Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:37, 04 Lip 2015    Temat postu: Export obiektów z TSa

Ktoś wie jaki format mają obiekty do TSa? Czym mogę je otworzyć? Bo chciałbym niektóre budynki wyeksportować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu K
Zasłużony użytkownik



Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:09, 04 Lip 2015    Temat postu:

Jeżeli chcesz stworzyć dodatek:

TS obsługuje pliki .igs
Tak więc musisz posiadać jeden z 3 możliwych programów 3D:
Blender z pluginem
3d Crafter PRO
3dsMax

Domyślam się że jak większość nie posiadasz (o ile w ogóle ktoś to tutaj posiadania) 3dsMax'a ani 3d craftera pro więc tutaj jest plugin do blendera

[link widoczny dla zalogowanych]

W paczce jest opisane jak dodać plugin, jak wyeksportować plik itp Smile

Jeżeli nie chcesz nic tworzyć ino podglądać:
polecam RW Tools jest płatny (20 uruchomień free) ale tani 3$
Dzięki niemu możesz podglądać tekstury pliki bin, xml itp
A gotowe obiekty mają format:
model - GeoPcDx
tekstura - TgPcDx
konfiguracja - bin i xml
skrypty - out

I raczej innym programem niż RWTools ich nie otworzysz
link do RWTools
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mat
Użytkownik



Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:54, 05 Lip 2015    Temat postu:

Napisałem że chcę wyeksportować z TSa a nie do TSa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:20, 05 Lip 2015    Temat postu:

Wtedy potrzebujesz programu RWTools . Wszystko masz w poście Krzychu K powyżej. Czytamy ze zrozumieniem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mat
Użytkownik



Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:49, 08 Lip 2015    Temat postu:

No właśnie RW Tools nie pozwala otworzyć modelu ani go wyeksportować. Jedynie można se teksturę zapisać (co już zrobiłem).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu K
Zasłużony użytkownik



Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:22, 08 Lip 2015    Temat postu:

Mat napisał:
No właśnie RW Tools nie pozwala otworzyć modelu ani go wyeksportować. Jedynie można se teksturę zapisać (co już zrobiłem).

Raczej nie ma szans na wyeksportowanie gotowego modelu by była możliwość jego edycji/podglądu 3D no chyba że 3ds Max ale wątpię.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:54, 09 Lip 2015    Temat postu:

Także nie sądzę żeby była taka możliwość. Raczej twórcy chcą chronić swoje obiekty. To już lepiej napisać do wybranych autorów i poprosić ich o przesłanie uniwersalnych plików 3D (np. 3ds max itp.) i ewentualną zgodę na konwersję do innego symulatora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mat
Użytkownik



Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:30, 10 Lip 2015    Temat postu:

Raczej trudno będzie o zgodę od DTG albo Just Trains Razz Głównie mi tu chodzi o Angielskie obiekty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:11, 10 Lip 2015    Temat postu:

Jeśli chciałbyś wykorzystać obiekty komercyjne (odpłatne) w innej grze to tak czy siak musiałbyś za to zapłacić licencję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin