 |
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:58, 09 Sty 2013 Temat postu: edytor modeli na silniku TS?! |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
czyżby mieli edytor modeli na silniku RW?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
keybi
Użytkownik
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:14, 09 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
To jest profil wydawcy RW, więc chyba jasne albo nie zrozumiałem pytania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 0:05, 10 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
pytanie powinno na sunąć się samo: dlaczego nie udostępnią takiego edytora dla ogółu. Zintegrowany, pozwalający na implementacje tekstur w 3d w technologii WYSIWYG... bez kombinowania (ale z taką możliwością) w kilku różnych programach 3d, co jest o wiele trudniejsze dla amatorów kolei i modelarstwa wirtualnego niż zrobienie wszystkiego w jednym edytorze:) może w przyszłości coś takiego wydadzą... miejmy nadzieję edytor tras też jest dodatkiem, który nie występuje w większości gier. Jak by się rozwinęła seria GTA gdyby każdy mógł zrobić tam swoje miasto? W rw jest edytor i to pozwala na rozwój map. Ale sami widzicie jak ciężko zrobić coś w 3d. Tak, żeby było perfekcyjne. Taki edytor umożliwiłby pracę, komuś takiem jak np. ja, nad budynkami, maszynami itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:09, 10 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
To nie jest edytor do robienia modeli xrayPL. Tylko przeglądarka plików. Kiedyś chodziła mi także w BluePrintEditor (jak klikało się na PREVIEW). Niestety, nie wiedzieć dlaczego, u mnie pod TS2013 nie chodzi.
A edytory 3D są xray Trzeba tylko poświęcić trochę czasu (i czasem pieniędzy) żeby móc robić modele.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawerybs dnia Czw 12:09, 10 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:40, 10 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
no właśnie to słowo "pieniędzy" mnie przerażą... niestety studiuję, mieszkam poza domem i każdy grosz się liczy. Ale może na wakacjach coś kupię sensownego:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:30, 10 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Już Ci pisałem - spróbuj Blendera. Jest darmowym programem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:22, 10 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
spróbuję, mam go już od wakacji:) trochę jest skomplikowany jak na start, ale po sesji na pewno spr. jakieś budynki w nim stworzyć zaczynając od sześcianu z teksturami:)
pawerybs, wiesz jak się z niego exportuje do rw?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:31, 10 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Niestety nie znam się na Blenderze, ale jest masa materiałów na ten temat w Sieci. Mają także ponoć dobry eksporter plików do RW, który ciągle udoskonalają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|