lalek
Użytkownik
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:30, 27 Sty 2014 Temat postu: Tutorial:Instalacja Railworks ArtPlugins dla 3dsMax winows 7 |
|
|
Napiszę, żeby nie zginęło. Nie wszyscy znają angielski, poza tym nie jest to takie oczywiste jak by mogło się wydawać.
Zacznijmy od tego, że ostatnią wersją, która obsługuje ArtPlugins to 3ds Max 2011 x86, wersja 64 już nie. Także jeżeli ktoś pracuje w 3ds Max powinien zaopatrzyć się w taką wersję lub oczywiście niższą.
Pluginy można znaleźć tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
Mniej więcej na środku strony jest odnośnik Art Plugins.
Po pobraniu tego zależnie znajdziemy wtyczki dla różnych wersji, każda zaopatrzona w readme co i jak. Jak zauważyłem na innych forach głównym problemem było znalezienie folderu App Data. Taki folder znajdziemy w Local Settings, ale jest widoczny dopiero po włączeniu ukrytych folderów. Można to ustawić w panelu sterowania.
Wgrywamy tam plugcfg i tam zmieniamy plik plugin.ini
Folder plugins wgrywamy tam, gdzie mamy zainstalowany program. Pamiętajmy, aby aby skopiować tam katalog kuju i jego zawartość, a nie tylko zawartość.
Wydaje się to proste, ale ludzie opisują tutaj różne rzeczy, które też się takie wydają. Mam nadzieję, że temat pomoże potrzebującym.
Przykład jak wgrane jest to u mnie:
plugcfg tu:
C:\Users\xxx\App Data\Local\Autodesk\3dsmax\9-32bit\enu\plugcfg\
Tam także znajduje się plik plugin.ini
katalog kuju tu:
C:\Program Files (x86)\Autodesk\3ds Max 9\plugins\kuju\
I taki wpis jak wyżej wciskamy w pliku plugin.ini pod nazwą [Directories], dokładnie pod spodem.
Ja posiadam wersję 9, instalacja innych wersji może się nieznacznie różnić.
I kolejny przydatny temat, który leci do działu FAQ. Przenoszę i zamykam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|