Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wagony pod repainty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Dodatki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:23, 13 Lut 2013    Temat postu:

Widzę, że praca wre! Kurcze, pomógłbym ale kompletnie nie znam się na repaintach... Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:25, 13 Lut 2013    Temat postu:

Chodzi Ci o to, że tekstury są niesymetryczne, czy o to u góry, małe czerwone?

Przejrzałeś dokładnie wszystkie teksturY?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:32, 13 Lut 2013    Temat postu:

już doszedłem w czym rzecz:

są 4 wersje wagonu (np. 4 wersja jest brudna). Każda z tych wersji tego samego wagonu piętrowego DB jest inaczej zrobiona. Dla nas na da się Dbuz-3. Nic nie jest chyba w nim lustrzanie odbite (jak np. tył wagonu na zdjęciu). Wszystko jest czytelne. Jedyny problem, to żeby dobrze oddać kolory, bo w grze wychodzą one połowę jaśniej i jakby neico wyblakłe. Nie wiem dlaczego, ale się do tego zaadoptuję. Dzisiaj wieczorem wersja beta gotowa pewnie już będzie;)

postara się ktoś z Was o zgodę autora na rep.? dobrze by było, aby autor zgodził się też na rozpowrzechnianie rep. i oryginalnego modelu:)

pawerybs - wystarczy, że bedziesz robił domy odpowiadając na zapotrzebowanie;)


a im mam pytanie;) jak wywale pliki bin niepotrzebnych repaintów, to nic się nie stanie? oprócz tego, że się nie pojawią w grze?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez xrayPL dnia Śro 17:34, 13 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:49, 13 Lut 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] prośba o poradę z kanałem alfa. Chyba go usunąłem:)

i jakieś zdjęcia polskiego piętrusa mile widziane;)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez xrayPL dnia Śro 17:50, 13 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:53, 13 Lut 2013    Temat postu:

Wywal .biny i .xmle innych wagonów niż dbuz3 i styknie.

Ps. Oczywiście użyj osobnego folderu ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:59, 13 Lut 2013    Temat postu:

no a c o z kanałem alfa... wszystko wygląda okej, formaty wszystkie zachowane, a okna straciły przezroczystośćWink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:42, 13 Lut 2013    Temat postu:

Hmm, szczerze to nie mam pojęcia. Ja nigdy nie ruszałem kanału alfa, a to na nim właśnie są "okna" itd.

Zła obróbka kanały alpha = taki właśnie bubel z oknami Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janm
Użytkownik



Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:51, 13 Lut 2013    Temat postu:

bez interwencji autora modelu który repaintujesz raczej będzie ciężko.Chyba,że jakoś da się dojść jak ten kanał alfa na oknach działa.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez janm dnia Śro 18:57, 13 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:12, 13 Lut 2013    Temat postu:

no właśnie w PS nie było, żadnego kanału alfa. Ja wyedytowałem grafikę tylko.... podstawiłem ją do formatu RW i zapisałem. Kanał alfa pozostau undamaged!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:44, 13 Lut 2013    Temat postu:

już chyba przypadkiem rozkminiłem o co chodzi;) trzeba zrobić czerny kolor na kanał alfa. Oddzielnie, bo nei wiedzieć czemu znika przy edycji:)

edit: mówicie mi "panie geniuszu"Very Happy

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez xrayPL dnia Śro 20:00, 13 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janm
Użytkownik



Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:03, 13 Lut 2013    Temat postu:

czyli alfa jest zrobiona tak jak w rumuńskich wagonach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:06, 13 Lut 2013    Temat postu:

janm napisał:
czyli alfa jest zrobiona tak jak w rumuńskich wagonach


nie własnie;) w rumuńskim, który też już mam gotowy i niedługo robię kolejne wersje kolorów tlk, nic nie ruszałem alfy i wszystko działało idealnie. Ruszałem jedynie kanał mapy wysokościowej. Tu natomiast trzeba zrobić kanał alfa samemu od nowa po edycji. Ogólnie wszystko jest banalnie proste. Może logo interregio albo w wersji pkp, będzie trochę mniejsze niż w rzeczywistośći, ale spróbuję i z tym się uporać. Teraz usiłuję podmienić kolor szarych pasków na niebieski. Co może skutkować problemami z drzwiami i ich oknami. Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janm
Użytkownik



Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:11, 13 Lut 2013    Temat postu:

No rozumiem jak to działa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:39, 13 Lut 2013    Temat postu:

Nie chciałem się nadmiernie wymądrzaćWink tylko nakreślić różnice;) pozdrawiam!

PS

przetestujesz repaint? Mail proszę na PM jeśli tak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
keybi
Użytkownik



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:52, 13 Lut 2013    Temat postu:

A nie można tych drzwi zmienić bo nie pasują mi do polskich wagonów? Poza tym zajebista robota, polskie barwy nareszcie mniam mniam Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Dodatki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin