|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:23, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Widzę, że praca wre! Kurcze, pomógłbym ale kompletnie nie znam się na repaintach...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:25, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Chodzi Ci o to, że tekstury są niesymetryczne, czy o to u góry, małe czerwone?
Przejrzałeś dokładnie wszystkie teksturY?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:32, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
już doszedłem w czym rzecz:
są 4 wersje wagonu (np. 4 wersja jest brudna). Każda z tych wersji tego samego wagonu piętrowego DB jest inaczej zrobiona. Dla nas na da się Dbuz-3. Nic nie jest chyba w nim lustrzanie odbite (jak np. tył wagonu na zdjęciu). Wszystko jest czytelne. Jedyny problem, to żeby dobrze oddać kolory, bo w grze wychodzą one połowę jaśniej i jakby neico wyblakłe. Nie wiem dlaczego, ale się do tego zaadoptuję. Dzisiaj wieczorem wersja beta gotowa pewnie już będzie;)
postara się ktoś z Was o zgodę autora na rep.? dobrze by było, aby autor zgodził się też na rozpowrzechnianie rep. i oryginalnego modelu:)
pawerybs - wystarczy, że bedziesz robił domy odpowiadając na zapotrzebowanie;)
a im mam pytanie;) jak wywale pliki bin niepotrzebnych repaintów, to nic się nie stanie? oprócz tego, że się nie pojawią w grze?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xrayPL dnia Śro 17:34, 13 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:49, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] prośba o poradę z kanałem alfa. Chyba go usunąłem:)
i jakieś zdjęcia polskiego piętrusa mile widziane;)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xrayPL dnia Śro 17:50, 13 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:53, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Wywal .biny i .xmle innych wagonów niż dbuz3 i styknie.
Ps. Oczywiście użyj osobnego folderu ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:59, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
no a c o z kanałem alfa... wszystko wygląda okej, formaty wszystkie zachowane, a okna straciły przezroczystość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:42, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Hmm, szczerze to nie mam pojęcia. Ja nigdy nie ruszałem kanału alfa, a to na nim właśnie są "okna" itd.
Zła obróbka kanały alpha = taki właśnie bubel z oknami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janm
Użytkownik
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:51, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
bez interwencji autora modelu który repaintujesz raczej będzie ciężko.Chyba,że jakoś da się dojść jak ten kanał alfa na oknach działa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez janm dnia Śro 18:57, 13 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:12, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
no właśnie w PS nie było, żadnego kanału alfa. Ja wyedytowałem grafikę tylko.... podstawiłem ją do formatu RW i zapisałem. Kanał alfa pozostau undamaged!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:44, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
już chyba przypadkiem rozkminiłem o co chodzi;) trzeba zrobić czerny kolor na kanał alfa. Oddzielnie, bo nei wiedzieć czemu znika przy edycji:)
edit: mówicie mi "panie geniuszu"
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xrayPL dnia Śro 20:00, 13 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janm
Użytkownik
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:03, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
czyli alfa jest zrobiona tak jak w rumuńskich wagonach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:06, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
janm napisał: | czyli alfa jest zrobiona tak jak w rumuńskich wagonach |
nie własnie;) w rumuńskim, który też już mam gotowy i niedługo robię kolejne wersje kolorów tlk, nic nie ruszałem alfy i wszystko działało idealnie. Ruszałem jedynie kanał mapy wysokościowej. Tu natomiast trzeba zrobić kanał alfa samemu od nowa po edycji. Ogólnie wszystko jest banalnie proste. Może logo interregio albo w wersji pkp, będzie trochę mniejsze niż w rzeczywistośći, ale spróbuję i z tym się uporać. Teraz usiłuję podmienić kolor szarych pasków na niebieski. Co może skutkować problemami z drzwiami i ich oknami. Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janm
Użytkownik
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:11, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
No rozumiem jak to działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:39, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Nie chciałem się nadmiernie wymądrzać tylko nakreślić różnice;) pozdrawiam!
PS
przetestujesz repaint? Mail proszę na PM jeśli tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
keybi
Użytkownik
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:52, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
A nie można tych drzwi zmienić bo nie pasują mi do polskich wagonów? Poza tym zajebista robota, polskie barwy nareszcie mniam mniam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|