|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:49, 26 Paź 2012 Temat postu: Zabawa z dźwiękami |
|
|
Witajcie,
Dziś postanowiłem trochę pobawić się z dźwiękami wagonów i torów, a o to efekt:
http://www.youtube.com/watch?v=4t6IffYbmPY
Co o tym sądzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:29, 26 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
om nom nom:) nieźle;) odrazu czuje się klimat pociągu. dźwięki w rw kuleją
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawerybs
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:24, 27 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
No dźwięki standardowe w RW są do bani to fakt... jestem na świeżo po podróży TLK z Lublina do Poznania więc muszę powiedzieć: mi się podoba:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lxd2-352
Moderator/BetaTester
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:23, 19 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
No ba. I jeszcze te pobrzękiwanie przytwierdzeń. To jest cudo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:12, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Dźwięki przerw dylatacyjnych, które dodałem do torów, musiałem wyłączyć, gdyż dźwięk kół z pakietu Train Team Berlin nie był kompatybilny z tym trickiem.
Więc:
A) albo będę miał realne dźwięki wagonów jak szum etc, dźwięk wózków na rozjazdach niczym z prawdziwego zdarzenia, lecz bez stukania charakterystycznego dla przerw dylatacyjnych,
B) będę miał realne dźwięki wagonów, lecz ze stukaniem na torach w stylu brytyjskich tras,
C) będę miał i realne dźwięki szumu itd dla wagonów osobowych, oraz realne dźwięki na rozjazdach, plus porąbane na maxa nie wiadomo co na stykach
PS. Oczywiście nie mogę tego udostępnić gdyż dźwięki są z pakietu TTB
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez headder dnia Wto 17:13, 20 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pafkom
Nowy forumowicz
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:36, 19 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Cześć, to jak nie możesz udostępnić, to może pomożesz?, i opiszesz jak to sami możemy zrobić, bo te standardowe jak już wyżej pisano są z kosmosu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:45, 19 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Wchodzę do:
/Assets/TrainTeamBerlin/TTB_nWagSound/Audio/
lub:
/Assets/TrainTeamBerlin/TTB_ICWagSound/Audio
I tam masz kilka plików z zakończeniem .proxybin i .proxyxml.
Mnie interesują pliki:
- TTB_nWagRollen.proxybin
- TTB_nWagRollen.proxyxml
lub
- TTB_ICWag.proxybin
- TTB_ICWag.proxyxml
Zmieniamy im nazwę na odpowiednio:
- Wagon 101.proxybin
- Wagon 101.proxyxml
Wchodzę sobie do:
/Assets/Kuju/RailSimulator/Audio/RailVehicles/Wagons/
Po czym tam wrzucamy nowe pliki (warto zrobić kopię zapasową).
Od teraz każdy wagon osobowy typu Avmz/Bvmz lub taki, który korzysta z jego dźwięków, będzie miał dźwięki wagonów nWag lub tych bardziej odpowiednich ICWag.
A jeśli chcemy realistyczne dźwięki na rozjazdach, to biorę zwyczajnie wchodzę do, któregoś z wyżej wymienionych folderów, biorę dwa pliki z "bogie" w nazwie, zmieniam im nazwy na:
- BG_Modern.proxybin
- BG_Modern.proxyxml
I wrzucam do folderu:
/Assets/Kuju/RailSimulator/Audio/RailNetwork/Bogies/
Voula
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez headder dnia Sob 20:46, 19 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pafkom
Nowy forumowicz
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:50, 19 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
acha i jeszcze jedno pytanie, jak dodać własne dźwięki otoczenia, tj chciałbym żeby były słyszane zapowiedi na peronach, zapętlające się, może ktoś już to robił?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pafkom
Nowy forumowicz
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:53, 19 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
dzięki za odp. biorę się zaraz do roboty!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:01, 19 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
ooo dzwieki na peronach? to by było coś może jednak zrobić to jako dźwięk po otwarciu np. drzwi od wagonu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
headder
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:09, 19 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
W to się nie bawiłem, ale chyba powinno coś być o tym w wikipedii RS/RSC.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pafkom
Nowy forumowicz
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:10, 19 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
ja to widzę inaczej, zaimportować swoje nagrane dzwięki jako jedne z dźwięków otoczenia, problem w tym że na każdej stacji to samo odtwarzane, dobre na początek. Teraz tylko jak przerobić ten dźwięk na obsługiwalny format w grze ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pafkom
Nowy forumowicz
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:11, 19 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Trzeba by było po najmniejszej linii oporu zamienić plik ale zostawić tą samą nazwę co jest już w symulatorze..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xrayPL
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:16, 19 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nie. Podmieniać istniejących nie ma sensu. Podmienisz dźwięk np. lasu i co? zamiast piekne szumu drzew będziesz miał, że TLK jest opóźniony w istniejących już trasach;P hehehe
Dobrze byłoby zrobić to jako dźwięk otoczenia, ale nowy:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pafkom
Nowy forumowicz
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:19, 19 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Może i racja, ale nie znam się tak dobrze więc kombinuję co umiem, tak czy owak, nadal nie wiem jak pzerobić plik do odpowiedniego formatu, przecież ci co projektują mapy a nie są producentami samego symulatora, jakoś to robią, hmm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|