Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Linia tramwajowa 25 KZK GOP

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Developer
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aragok
Użytkownik



Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:54, 06 Lut 2016    Temat postu: Linia tramwajowa 25 KZK GOP

Witajcie Wink Mam zamiar odwzorować linie która została zlikwidowana 1 Kwietnia 2006 roku do symulatora. Na dzień dzisiejszy, mam zrobiony układ torów od KWK Paryż aż do Pętli w Wojkowicach-Żychcicach.




Sam układ torów, myślę, że położę jeszcze raz Wink Od razu napiszę:
potrzebuje pomocnika w postaci osoby układającej otoczenie Razz Oraz osoby, która była by w stanie konwertować obiekty które wymodeluję do tego projektu Razz


Ps. czy istnieje możliwość pobrania danych terenu i stworzyć tym samym realne nachylenia, pagórki itp?

Pozdrawiam serdecznie Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aragok dnia Sob 15:23, 06 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu K
Zasłużony użytkownik



Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:06, 06 Lut 2016    Temat postu: Re: Linia tramwajowa 25 KZK GOP

Aragok napisał:

Ps. czy istnieje możliwość pobrania danych terenu i stworzyć tym samym realne nachylenia, pagórki itp?

Pozdrawiam serdecznie Wink

Ależ oczywiście że tak. A myślisz że twórcy to jak robią mapy? Razz
Wchodzisz na stronę [link widoczny dla zalogowanych], wybierasz kontynent a następnie szukasz swojego terenu i pobierasz. Rozpakowujesz archiwum i plik .hgt wrzucasz do folderu SRTM w głównym folderze z grą. Jeżeli nie masz takiego folderu to go tworzysz i masz.
P.S jakbyś miał problemy ze znalezieniem swojego terenu to spróbuj tutaj [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aragok
Użytkownik



Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:15, 06 Lut 2016    Temat postu:

Działą wszystko pięknie ! Smile Dziękuje Krzychu



Pozostaje mi tylko, zabierać się za tworzenie układu torowego ! Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aragok dnia Sob 16:22, 06 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aragok
Użytkownik



Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:33, 06 Lut 2016    Temat postu:

Próbując zrobić rozjazdy na nachyleniu, coś dziwnego się dzieje z szynami Razz




*17:04:


Jest jeszcze opcja, że linia będzie całkowicie płaska, ale tory będą krzywe Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aragok dnia Sob 18:04, 06 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu K
Zasłużony użytkownik



Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:58, 06 Lut 2016    Temat postu:

Problem z nachyleniem toru. Tor prosty i odchodzący muszą mieć to samo nachylenie. W innym wypadku będzie problem widoczny na zdjęciu powyżej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aragok
Użytkownik



Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:35, 07 Lut 2016    Temat postu:

Witajcie! Smile Przedstawiam Wam pierwsze screeny:



Rondo Nerka, nie trzeba nikomu przedstawiać Very Happy



Zjazd na zajezdnię oraz tor w kierunku Wojkowic Smile


*Mapa będzie na płaskim terenie, ale postaram się krzywe tory Razz

*Mapa będzie zawierała prawdziwe budynki z okolic trasy o ile ktoś pomoże z konwertem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aragok
Użytkownik



Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:50, 09 Lut 2016    Temat postu:

Witajcie Razz Porobiłem dziś kilka kilometrów toru od Grodziec Browar aż do Wojkowic Proletariatu :p

1.Grodziec Browar

*Mijanka pole Very Happy

2.Grodziec Kino

3.Grodziec Szkoła

4.Grodziec Dom Kultury

5.Grodziec Poczta

6.Grodziec Kopalnia

7.Wojkowice Łęg

8.Wojkowice CPN/ Jana III Sobieskiego (?)

9.Wojkowice Proletariatu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aragok dnia Wto 19:52, 09 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aragok
Użytkownik



Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:04, 12 Lut 2016    Temat postu:



Wojkowice Betony Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aragok
Użytkownik



Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:14, 23 Gru 2016    Temat postu:

Witam Wink Po wielu miesiącach, zebrałem się w końcu za to na porządnie Smile Z wiedzą na temat tworzenia obiektów, podwyższeniem (ciut ciut) umiejętności maperskich i przedewszystkim zebraniu chęci , powróciłem do tworzenia 25 do Railworks Smile Pierwsze efekty mojej pracy możecie zobaczyć o tu:






Mapa jest odwzorowywana w półrealnie ;P Tory, sieć infrastrukture postaram się zrobić zgodną w 100% , z ulicami itp nie wiem co jescze zrobie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Developer Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin