|
www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Władek
Użytkownik
Dołączył: 24 Kwi 2017
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:54, 30 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Krzychu K napisał: | TheEU07Men napisał: | Mnie też tam wywala. Coś ty tam powstawiał Krzychu? |
robwor napisał: | między Redą a Rumią, jakiś 1 km od przystanku w stronę Gdyni wywaliło mnie do windowsa |
Mnie też tam wywala więc póki co to mogę tylko powiedzieć byście się tam nie kręcili.
Co tam poustawiałem? To samo co w innych częściach mapy.
Ta gra jest wyjątkowa. Potrafi wywalić crasha bez powodu.
I teraz weź sobie tam szukaj elementu który powoduje błąd. |
Mi za każdym razem wywala. Jak wczytuje pierwszy scenariusz, robi się czarny obraz i wywala do pulpitu. tak samo w edytorze. Ah Ah te polskie mapki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robwor
Użytkownik
Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:32, 30 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
A to nie musi być wina mapki. Moze na przykład brakować Ci pamięci i wywala do pulpitu. Sprawdz, czy w innych trybach jazdy tez Cię wywala.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez robwor dnia Pią 23:33, 30 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu K
Zasłużony użytkownik
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:49, 30 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Władek napisał: | Mi za każdym razem wywala. Jak wczytuje pierwszy scenariusz, robi się czarny obraz i wywala do pulpitu. tak samo w edytorze. Ah Ah te polskie mapki. |
Mam pewną teorię.
Pierwszy scenariusz zaczyna się w Redzie. Scenariusz zaczyna się szybką animacją na pociąg a następnie kamera animacji obraca się w kierunku Rumi gdzie gra wywala błąd. Być może to jest problemem.
Do wszystkich którzy mają problem z pierwszym scenariuszem:
Pobierzcie tą paczkę: [link widoczny dla zalogowanych]
i podmieńcie obecne skrypty na te z paczki. Nowy skrypt wyłącza odtwarzanie animacji w pierwszym scenariuszu. W README macie napisane jak podmienić skrypty.
Tyczy się to tylko pierwszego scenariusza!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Władek
Użytkownik
Dołączył: 24 Kwi 2017
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:09, 01 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Krzychu K napisał: | Władek napisał: | Mi za każdym razem wywala. Jak wczytuje pierwszy scenariusz, robi się czarny obraz i wywala do pulpitu. tak samo w edytorze. Ah Ah te polskie mapki. |
Mam pewną teorię.
Pierwszy scenariusz zaczyna się w Redzie. Scenariusz zaczyna się szybką animacją na pociąg a następnie kamera animacji obraca się w kierunku Rumi gdzie gra wywala błąd. Być może to jest problemem.
Do wszystkich którzy mają problem z pierwszym scenariuszem:
Pobierzcie tą paczkę: [link widoczny dla zalogowanych]
i podmieńcie obecne skrypty na te z paczki. Nowy skrypt wyłącza odtwarzanie animacji w pierwszym scenariuszu. W README macie napisane jak podmienić skrypty.
Tyczy się to tylko pierwszego scenariusza! |
Nic to nie daje. nadal wywala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robwor
Użytkownik
Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 0:49, 01 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Władek, zanim odpalisz grę, wejdz do głównego katalogu gry i uruchom "LogMate.exe", potem odpal grę. Jeżeli znowu cie wyrzuci, to przejdz do LogMate, zapisz plik log i wyślij mi to na PW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Władek
Użytkownik
Dołączył: 24 Kwi 2017
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 1:02, 01 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Wysłałem ci na PW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze/Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:44, 01 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Kszychu ja mam inny problem. Dojechałem na Hel i nie widać tego kawałka peronu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szymonbiniek2002 dnia Sob 9:44, 01 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheEU07Men
Starszy użytkownik
Dołączył: 18 Gru 2016
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:40, 01 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Władek: Czy korzystałęś z mojego sposobu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu K
Zasłużony użytkownik
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:48, 01 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
szymonbiniek2002 napisał: | Kszychu ja mam inny problem. Dojechałem na Hel i nie widać tego kawałka peronu. |
Brak zainstalowanej paczki KK_PR_stations.rwp
Paczkę tą znajdziesz w najnowszej wersji mapki.
Link w stopce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robwor
Użytkownik
Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:56, 01 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Władek, przejrzałem twojego loga i znalazłem parę interesujących rzeczy:
1. Problem z kamerą. Sprawdz, czy masz ten plik w katalogu gry "\Assets\Kuju\RailSimulatorCore\Cameras\EditCamera001.xml"
Kod: |
[Content 00:54:28] Trace cBlueprintLibrary.cpp : 417 = Blueprint set not found : Kuju, RailSimulatorCore
[Content 00:54:28] Trace cBlueprintLibrary.cpp : 448 = Blueprint set not found for: Cameras\EditCamera001.xml
|
2. Tu masz znowu jakiś problem z Standard Scenario Marker. Procedura jak wyzej ("Katalog_z_grą\Assets\Kuju\RailSimulatorCore\Editor\Gizmo\Scenario Markers\Standard Scenario Marker.xml")
Kod: |
[Content 00:54:46] Trace cBlueprintLibrary.cpp : 448 = Blueprint set not found for: Editor\Gizmo\Scenario Markers\Standard Scenario Marker.xml
[Content 00:54:46] Trace cEntity.cpp : 1272 = Brakujący schemat "Editor\Gizmo\Scenario Markers\Standard Scenario Marker.xml"
[Content 00:54:46] Trace cEntity.cpp : 1272 = Brakujący schemat "Scenario Marker.xml"
[Content 00:55:03] Trace cEntity.cpp : 1256 = Brakujący zestaw schematu "Kuju\RailSimulatorCore"
[Content 00:55:04] Trace cEntity.cpp : 1272 = Brakujący schemat "Editor\Gizmo\Scenario Markers\Standard Scenario Marker.xml"
[Content 00:55:04] Trace cEntity.cpp : 1272 = Brakujący schemat "
Scenario Marker.xml"
|
3. A to jest ciekawe! W logu jest odniesienie do loka, który nie bierze udziału w scenariuszu.
Kod: |
[Content 00:54:52] Trace cBlueprintLibrary.cpp : 417 = Blueprint set not found : virtualRailroads, vR_BR103_TEE
[Content 00:54:52] Trace cBlueprintLibrary.cpp : 448 = Blueprint set not found for: Elloks\BR103\BR103_TEE.xml
|
Podsumowując:
1. Jeżeli te 2 pliki powyżej są to pewnie jest jakiś problem w ustawieniach. U mnie nie ma z tym problemu. U Szymonbinka też się scenariusz uruchamia. Gdyby to była wina mapy to wszyscy mieliby problem.
2. Spróbuj odinstalować tego loka w 3 punkcie. Nie bez przyczyny wyskoczył w logu.
3. Jak usuniesz loka, to uruchom ponownie grę z LogMatem i prześlij mi loga na PW.
4.Jeżeli to wszystko nie pomoże, to chyba pozostanie ponowna re-instalacja gry i zainstalowanie najpierw wszystkich wymaganych dodatków oraz samej mapy.
Przyszła mi jeszcze jedna możliwość. Czasem nie masz skasowanego w edytorze mapy znacznika "Standard Scenario Marker"? Być może gra potrzebuje odwołać się do danych zawartych w tym markerze, a on jest skasowany z mapy. Być może wchodziłeś do edytora i przez przypadek skasowałeś go z mapy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez robwor dnia Sob 12:13, 01 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Władek
Użytkownik
Dołączył: 24 Kwi 2017
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:35, 01 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
To wina mapy, to czego drugi normalnie włącza się scenariusz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Władek
Użytkownik
Dołączył: 24 Kwi 2017
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:41, 01 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
robwor napisał: | Władek, przejrzałem twojego loga i znalazłem parę interesujących rzeczy:
1. Problem z kamerą. Sprawdz, czy masz ten plik w katalogu gry "\Assets\Kuju\RailSimulatorCore\Cameras\EditCamera001.xml"
Kod: |
[Content 00:54:28] Trace cBlueprintLibrary.cpp : 417 = Blueprint set not found : Kuju, RailSimulatorCore
[Content 00:54:28] Trace cBlueprintLibrary.cpp : 448 = Blueprint set not found for: Cameras\EditCamera001.xml
|
2. Tu masz znowu jakiś problem z Standard Scenario Marker. Procedura jak wyzej ("Katalog_z_grą\Assets\Kuju\RailSimulatorCore\Editor\Gizmo\Scenario Markers\Standard Scenario Marker.xml")
Kod: |
[Content 00:54:46] Trace cBlueprintLibrary.cpp : 448 = Blueprint set not found for: Editor\Gizmo\Scenario Markers\Standard Scenario Marker.xml
[Content 00:54:46] Trace cEntity.cpp : 1272 = Brakujący schemat "Editor\Gizmo\Scenario Markers\Standard Scenario Marker.xml"
[Content 00:54:46] Trace cEntity.cpp : 1272 = Brakujący schemat "Scenario Marker.xml"
[Content 00:55:03] Trace cEntity.cpp : 1256 = Brakujący zestaw schematu "Kuju\RailSimulatorCore"
[Content 00:55:04] Trace cEntity.cpp : 1272 = Brakujący schemat "Editor\Gizmo\Scenario Markers\Standard Scenario Marker.xml"
[Content 00:55:04] Trace cEntity.cpp : 1272 = Brakujący schemat "
Scenario Marker.xml"
|
3. A to jest ciekawe! W logu jest odniesienie do loka, który nie bierze udziału w scenariuszu.
Kod: |
[Content 00:54:52] Trace cBlueprintLibrary.cpp : 417 = Blueprint set not found : virtualRailroads, vR_BR103_TEE
[Content 00:54:52] Trace cBlueprintLibrary.cpp : 448 = Blueprint set not found for: Elloks\BR103\BR103_TEE.xml
|
Podsumowując:
1. Jeżeli te 2 pliki powyżej są to pewnie jest jakiś problem w ustawieniach. U mnie nie ma z tym problemu. U Szymonbinka też się scenariusz uruchamia. Gdyby to była wina mapy to wszyscy mieliby problem.
2. Spróbuj odinstalować tego loka w 3 punkcie. Nie bez przyczyny wyskoczył w logu.
3. Jak usuniesz loka, to uruchom ponownie grę z LogMatem i prześlij mi loga na PW.
4.Jeżeli to wszystko nie pomoże, to chyba pozostanie ponowna re-instalacja gry i zainstalowanie najpierw wszystkich wymaganych dodatków oraz samej mapy.
Przyszła mi jeszcze jedna możliwość. Czasem nie masz skasowanego w edytorze mapy znacznika "Standard Scenario Marker"? Być może gra potrzebuje odwołać się do danych zawartych w tym markerze, a on jest skasowany z mapy. Być może wchodziłeś do edytora i przez przypadek skasowałeś go z mapy. |
Niby jak skasowałem, jak nie mogę wejść w edytor. Bo wywala i czarny obraz jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafi_gryf
Starszy użytkownik
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:52, 01 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie wszystko działa Super mapa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Władek
Użytkownik
Dołączył: 24 Kwi 2017
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:54, 01 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
A mi nie wywala, dziadostwo ta mapa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze/Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:58, 01 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Jak wszystko będzie działać to założę stronę internetową gdzie będę wrzucał dodatki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|