Vidget.PL
Użytkownik
Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Murowana Goślina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:34, 29 Maj 2019 Temat postu: jak zrobić słupy trakcyjne/sieć trakcyjną w blenderze? |
|
|
Tak jak w temacie, pytanie małe ale odpowiedź pewnie jest "obszerna" więc sory za to . Przechodząc do sedna: od jakiegoś czasu nauczyłem się modelować w blenderze, od razu wystrzeliłem z "produkcją". Aktualnie pracuję nad lokomotywą, ale jej kraj pochodzenia jest w Azji, co sprawia że musiałbym "dorobić" słupy i sieć trakcyjną takie jakie powinny być w realu.
z samym wymodelowaniem słupa pewnie sobie poradzę, ale jak wymodelować odpowiednio wysięgniki, jak zrobić "pointy" za które można zawiesić sieć w grze oraz jak zrobić odpowiedni model do trakcji?
[słupy na jednotorową linię, dwutorową, trzytorową i same wysięgniki na max 10torów, mniej więcej tak jak jest z niemieckimi na np.: Koln - Cologne itd.]
Post został pochwalony 0 razy
|
|