Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

export z Maszyny eu.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Developer
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TramStop
Nowy forumowicz



Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:50, 02 Lis 2013    Temat postu: export z Maszyny eu.

Witam,


chciałbym przedstawić model z maszyny w programie 3ds max
(nic w nim nie zmieniałem oraz nie eksportowałem do RW) pokazuję go jedynie w celach pokazowych.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


autorzy modelu widocznego na zdjęciach (Model zewnętrzny i kabina: Sakorius. Tekstury: Sakorius, Sigman. Poprawki: hunter, Rozi, adsim.)


Jak widać modele w maszynie nie są aż tak złe.
Dokładność też jest.

oczywiście posiadając zgodę autora to nie wszystko, do zrobienia pozostają okna oraz wnętrze pojazdu, jak wiemy w maszynie środek to po prostu puste pudło. Ale sama bryła modelu to już coś i można zacząć działać.

Jestem ciekawy co sądzicie o tym pomyśle. Pisałem wczoraj na forum Maszyny.

o to pełna lista autorów poszczególnych modeli:

[link widoczny dla zalogowanych]


pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:17, 02 Lis 2013    Temat postu:

wszystko fajnie tylko ostatni link to link do Twojego documents and settings Smile
pozdrawiam Smile

PS
model fajny, szczególnie spód wygląda dobrze, może pudło silnika wymagałoby dorobienia wlotów powietrza itp. ale chyba dobry początek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lalek
Użytkownik



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:44, 23 Sty 2014    Temat postu:

Rozmawiałeś już z twórcami modelu? Co Ci odpisali?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:38, 24 Sty 2014    Temat postu:

lalek napisał:
Rozmawiałeś już z twórcami modelu? Co Ci odpisali?


On ma chyba bana już ...

Natomiast co do modeli, to z tego co wiem to scena niemiecka w dużej mierze bawi się eksportem modeli z Trainz do RW (w tym np. RailArts, który sprzedaje swoje dodatki, wcześniej dostępne do Trainza).

Jak już ktoś pisał tu kiedyś. Modele i trasy do Maszyny, są w całości tworzone w 3DSMax, dzięki czemu import modeli z owego symulatora, powinien być ułatwiony. Choć jak wiadomo, mapping i tym podobne rzeczy są z goła odmienne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lalek
Użytkownik



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:52, 24 Sty 2014    Temat postu:

Mam kontakt z kilkoma chłopakami z Trainz, ale co ważniejsze mam pełną aprobatę na konwersję niektórych modeli z msts. Są to bardzo dobre modele, a brak niektórych detali spowodowany jest tym, że do msts nie nie można wprowadzać zbyt ciężkich modeli. Jeżeli railworks to dźwignie, to zapowiada się dobry fun. Z tematem startuję po weekendzie i zobaczę co uda mi się wyrzeźbić. Model wyżej zaprezentowany jest bardzo dobry. Kojarzę 5 przez 10 jego układ mapowania i wiem, że w Railworks zniszczyłby system Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lalek dnia Pią 14:38, 24 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:19, 24 Sty 2014    Temat postu:

lalek napisał:
Mam kontakt z kilkoma chłopakami z Trainz, ale co ważniejsze mam pełną aprobatę na konwersję niektóych modeli z msts. Są to bardzo dobre modele, a brak niektórych detali spowodowany jest tym, że do msts nie nie można wprowadzać zbyt ciężkich modeli gry. Jeżeli railworks to dźwignie, to zapowiada się dobry fun. Z tematem startuję po weekendzie i zobaczę co uda mi się wyrzeźbić. Model wyżej zaprezentowany jest bardzo dobry. Kojarzę 5 przez 10 jego układ mapowania i wiem, że w Railworks zniszczyłby system Wink


To się cieszę!

Jakby co: to do repaint'ów jestem gotów. Jeśli pojawi się polski stuff, to będę malował na potęgę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:31, 25 Sty 2014    Temat postu:

@headder co do Twojej informacji odnośnie RailArts (faktycznie to firma nazywa się Vizzart, RailArts to linia produktów)... nieprawdą jest, że modele, które sprzedają do TS 2014 to eksport z Trainz. Współpracuję z Vizzart przy budowie wielu modeli statycznych i wiem z pierwszej ręki, że modele pojazdów szynowych do RailWorks robią od zera. Tak swoją drogą, zanim o czymś napiszemy to warto sprawdzić informacje... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:29, 25 Sty 2014    Temat postu:

pawerybs napisał:
@headder co do Twojej informacji odnośnie RailArts (faktycznie to firma nazywa się Vizzart, RailArts to linia produktów)... nieprawdą jest, że modele, które sprzedają do TS 2014 to eksport z Trainz. Współpracuję z Vizzart przy budowie wielu modeli statycznych i wiem z pierwszej ręki, że modele pojazdów szynowych do RailWorks robią od zera. Tak swoją drogą, zanim o czymś napiszemy to warto sprawdzić informacje... Smile


Dziwne... Może Ciebie okłamali? Bo z tego co ja wiem, to Vizzart na ostro bawi export z Trainz. Zresztą nawet waga modeli świadczy o tym: 10 mb, zamiast 50 u konkurencji. Świadczy to o totalnym lowpoly (w Trainz to było normą, bo modele highpoly za mocno obciążały engine).

Osoby mające PTP2 do Trainz'a, poświadczyły na forach rail-sim.de, UKTS, czy RWCentral, że tekstury z PTP2 pasują do modeli w TS2014. Tak więc, ludzie kupujący np. BR103 od Vizzarta w wersji Traffic Red, mogły zrobić sobie szybki repaint, a w sumie nawet nie, bo wystarczyło przerzucić tekstury z PTP2.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:35, 25 Sty 2014    Temat postu:

Nie, nie okłamali mnie, bo mam wgląd w to, co robią headder. Tylko oni mają taką politykę low poly... nie pytaj mnie dlaczego, bo sam tego nie rozumiem i większość ich modeli pojazdów szynowych mi się nie podoba. Myślę jednak, że teraz sporo się zmieni na dobre, bo dawny szef firmy odszedł (właściwie go wyrzucili).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 2:13, 26 Sty 2014    Temat postu:

pawerybs - low poly równa się temu, że będzie grywalne nawet na słabych kompach. Może my tego nie czujemy, kiedy mamy w miarę dobry sprzęt, ale znam ten ból, kiedy coś klatkuje i nawet nie wygląda....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:14, 26 Sty 2014    Temat postu:

xrayPL - nie musisz mi tłumaczyć co znaczy low poly Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:13, 26 Sty 2014    Temat postu:

Ja tłumaczę politykę firmy Smile nie low poly samo w sobie:) ponieważ mówiłeś:
Cytat:
Tylko oni mają taką politykę low poly... nie pytaj mnie dlaczego, bo sam tego nie rozumiem i....


hehehe Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Developer Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin